قیمت سختی گیر مغناطیسی ونتو + پخش تولیدی عمده کارخانه

سختی گیر مغناطیسی ونتو یک قطعه در پکیج است که می تواند به راحتی یون و مواد اضافه موجود در آب را حذف کند.

سختی گیر مغناطیسی ونتو

سختی گیر مغناطیسی ونتو

ما در طبیعت انواع مختلف آب داریم که برخی از آن ها دارای مواد معدنی بیشتری نسبت به بقیه هستند که در اصطلاح به آن آب های دارای سختی گفته می شود.

املاح و سختی هایی که در آب وجود دارد ممکن است اگر برای پکیج ها مورد استفاده قرار گیرد آسیب هایی به ریز قطعات آن وارد کند.

سختی گیر مغناطیسی ونتو یک نمونه از قطعات و وسیله هایی بوده که می تواند آب های دارای سختی زیاد را به آب معمولی تبدیل و برای سیستم های گرمایشی مورد استفاده قرار گیرند.

این نوع قطعه می تواند تمامی سختی های موجود در آب را گرفته و پکیج ها از آن استفاده نمایند.

مشخصات سختی گیر مغناطیسی ونتو

مشخصات سختی گیر مغناطیسی ونتو

یکی از مشخصات خوب سختی گیر مغناطیسی ونتو این است که درجه کیفیت بسیار بالایی داشته و برای ساخت آن از مواد اولیه درجه یک استفاده شده است.

موضوع دوم کاربرد آن است که برای جلوگیری از تشکیل رسوب در پکیج ها و سیستم های گرمایشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این نوع سختی گیرها تا 8 بار تحمل فشار سنگین آب را دارند و در درون آن از پلی فسفات های بلوری شکل تشکیل شده است.

دارا بودن گواهینامه های تصفیه آب و استانداردهای بین الملل از مزیت های خوب سختی گیر می باشد.

نصب آن آسان بوده و در قسمت ورودی شیر اصلی آب قرار می گیرد تا تمامی سختی های آب شهری را گرفته و آب معمولی وارد لوله های پکیج شود.

خرید سختی گیر مغناطیسی ونتو

خرید سختی گیر مغناطیسی ونتو

در زمان خرید سختی گیر مغناطیسی ونتو حتما به یک سری موارد مهم و قابل ملاحظه از جمله به میزان عملکرد بالای این قطعه توجه باشید.

برای تهیه این نوع قطعات از پکیج بهتر است به مراکز معتبر اینترنتی مراجعه کنید تا از اصل بودن سختی گیر مغناطیسی خود اطمینان حاصل کنید.

اطلاعات مندرج بر روی بسته بندی سختی گیر باید کاملا منطبق با محصول باشد و بارکد، نشان های تاییدیه، برند ونتو باید بر روی این قطعه حک و موجود باشد.

بسته بندی این سختی گیر باید کاملا سالم باشد تا احتمال ضربه دیدن در زمان حمل و نقل هنگام ارسال آن وجود نداشته باشد.

قیمت سختی گیر مغناطیسی ونتو + خرید و فروش

قیمت سختی گیر مغناطیسی ونتو + خرید و فروش قیمت سختی گیر مغناطیسی ونتو بسته به عوامل و معیارهای مختلفی می تواند کاملا متفاوت و متغیر باشد.

نرخ این نوع وسیله کاربردی از عوامل متعددی تاثیر می گیرد که از مهم ترین آن ها نرخ ارز است که البته با توجه به کارایی و طول عمر بسیار خوب سختی گیرد این قیمت برای شما به صرفه است.

محدوده قیمت این سختی گیر برابر با 80.000 هزار تومان تا 110.000 هزار تومان است که با دخالت واسطه ها می تواند نرخ آن بیشتر هم شود.

اگر می خواهید قطعه و وسیله یاد شده برای پکیج را بدون دخالت هیچ واسطه تهیه کنید و خرید بسیار آسان و راحتی داشته باشید با مشاوران ما در تماس باشید.