خرید و قیمت انواع رسوب گیر مغناطیسی صنعتی

رسوب گیر مغناطیسی صنعتی وسیله ای است که برای کاهش و جلوگیری از تشکیل رسوبات در سیستم های آبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رسوب گیر مغناطیسی صنعتی

رسوب گیر مغناطیسی صنعتی

در دستگاه رسوب گیر مغناطیسی صنعتی، از قدرت میدان مغناطیسی برای کنترل رسوبات استفاده می‌شود.

با استفاده از قدرت میدان مغناطیسی، این دستگاه می‌تواند رسوبات معدنی موجود در آب را جذب و به طور مؤثری از چسبیدن آنها به سطوح لوله جلوگیری کند.

با جلوگیری از تشکیل رسوبات، این دستگاه می‌تواند عمر طولانی‌تری را برای لوله‌ها و دستگاه‌های آبی فراهم کند و این به معنای کاهش نیاز به تعمیرات و نگهداری مکرر و در نهایت صرف جویی در هزینه‌های اضافی است.

این دستگاه در صنایع مختلفی از جمله صنعت آب و فاضلاب، صنعت نفت و گاز، صنعت غذایی و خدمات هتلداری استفاده می‌شود.

مشخصات رسوب گیر مغناطیسی صنعتی

مشخصات رسوب گیر مغناطیسی صنعتی

دستگاه رسوب گیر مغناطیسی صنعتی می‌تواند مشخصات متنوعی داشته باشد، اما در ادامه به برخی از مشخصات عمومی آن می‌پردازیم:

قدرت مغناطیسی (T): این مشخصه نشان می دهد که چقدر دستگاه قدرت مغناطیسی دارد تا آب را پردازش و ذرات رسوبی را به خود جذب کند.

جنس بدنه: دستگاه های رسوب گیر معمولاً از جنس‌هایی مانند استنلس استیل (فولاد ضد زنگ) ساخته می شوند که در مقابل خوردگی و آب مقاوم هستند.

نیروی عملکرد: برای عملکرد بهینه، دستگاه باید نیروی مغناطیسی کافی داشته باشد تا ذرات رسوبی را جدا کند.

همچنین، نیاز به منبع تامین برق برای تولید میدان مغناطیسی از طریق سیم‌های مغناطیسی نیز وجود دارد.

خرید رسوب گیر مغناطیسی صنعتی

خرید رسوب گیر مغناطیسی صنعتی

قبل از خرید، درباره برندها، مدل‌ها و ویژگی‌های مختلف رسوب گیر مغناطیسی صنعتی تحقیق کنید و سپس با دانش و اطلاعات بالا اقدام به خرید نمایید.

قبل از خرید، توضیحات و جزئیات محصول مانند مشخصات فنی، ویژگی‌ها، طراحی و هر نکته ای که باعث کاربردی بودن محصول می‌شود را بررسی کنید.

خواندن نظرات و امتیازهای دیگران که شامل جزئیات مفیدی در مورد عملکرد و کیفیت می باشد به شما کمک می کند تا در مورد محصول بیشتر بدانید.

اطمینان حاصل نمایید که فروشگاه آنلاین قوانین مناسبی برای بازگشت کالا در صورت عدم رضایت در نظر گرفته است زیرا در حالتی که کیفیت دستگاه مطابق با انتظار شما نباشد، باید آن را مرجوع کرد.

قیمت رسوب گیر مغناطیسی صنعتی + خرید و فروش

قیمت رسوب گیر مغناطیسی صنعتی + خرید و فروش قرار دادن یک قیمت دقیق برای رسوب گیر مغناطیسی صنعتی، به موارد متعددی بستگی دارد که باید در نظر گرفته شود، از جمله برند، مدل، امکانات، کیفیت ساخت، اندازه و سایر عوامل.

با این حال، تخمین میزنیم نرخ این محصول در ایران از ۳.۰۰۰.۰۰۰ الی ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان باشد‌.

اگر ارزش ارز به شکل ناپایداری تغییر کند، می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت این دستگاه داشته باشد، زیرا بعضی از قطعات و تجهیزات ممکن است وارداتی و وابسته به ارز باشند.

برای دستیابی به دستگاهی باکیفیت و دانستن قیمت دقیق آن، توصیه می‌شود با مشاوران و کارشناسان مجرب صنعت مربوطه در ارتباط باشید و از راهنمایی های آنها استفاده کنید.