راهنمای خرید فلومتر پکیج فرولی + قیمت عالی

فلومتر پکیج فرولی با داشتن توربینی پروانه ای شکل در داخل خود میزان گردش آب و فشار آن را در پکیج اندازه گیری می کند.

فلومتر پکیج فرولی

فلومتر پکیج فرولی

پکیج های فرولی جزء یکی از بهترین نمونه های داخلی هستند، حتی قطعات استفاده شده در داخل آن ها نیز تولید داخل بوده و بالاترین مرغوبیت و طول عمر را دارند.

فلومتر در اکثر پکیج ها استفاده می شود، این وسیله کوچک از ۳ بخش تشکیل شده است که شامل پروانه، آهنربا و حسگر می باشد، قسمت توربین فلومتر مستقیما در تماس با آب هستند.

زمانی که میزان آب موجود در پکیج از حد استاندارد کاهش می یابد توربین از کار می افتد، سپس آلارمی توسط حسگر به موتور پکیج ارسال شده که از روشن شدن پکیج جلوگیری می کند.

فلومترها دارای حساسیت بالایی هستند، در واقع وجود این قطعه است که سبب گرم شدن آب در پکیج می شود.

مشخصات فلومتر پکیج فرولی

مشخصات فلومتر پکیج فرولی

فلومتر فرولی قابلیت نصب شدن بر روی تمام مدل های پکیج فرولی را دارا می باشد، این قطعه کیفیت تقریبا بالایی داشته و با گارانتی ۶ ماهه به فروش می رسد.

قسمت داخلی این فلومتر دارای توربینی از جنس آهنرباست و زمانی که در تماس با آب قرار گرفت می تواند به سرعت میزان دمای آب و فشار آن را اندازه گیری کند.

سنسور حرارتی نصب شده بر روی آن دارای دقت عمل بسیار بالایی می باشد، این محصول ساخت ایران بوده و در مقایسه با نمونه های خارجی عملکرد بهتری دارد.

از این قطعه معمولا برای شمارش کردن دبی آب استفاده می کنند.

خرید فلومتر پکیج فرولی

خرید فلومتر پکیج فرولی

نکات زیر می تواند شما را در خرید فلومتر پکیج فرولی راهنمایی کند:

  • توجه به علامت استاندارد و پروانه ساخت در خرید چنین قطعاتی لازم و ضروریست، این اطلاعات به نوعی تضمین کننده اصالت کالا هستند.
  • نوع بسته بندی این وسیله نقش زیادی در جلوگیری از آسیب آن دارد، سعی کنید کالایی را انتخاب نمایید که به صورت پلمپ شده باشد.
  • حتما از فروشنده ضمانت نامه دریافت کنید، چرا که در صورت معیوب بودن قطعه می توانید آن را به راحتی مرجوع کرده و یا تعویض نمایید.
  • با اینکه فلومترها بر روی تمامی مدل های پکیج قابل نصب هستند ولی برای اطمینان بیشتر بهتر است قبل از خرید مدل پکیج خود را بدانید.

قیمت فلومتر پکیج فرولی + خرید و فروش

قیمت فلومتر پکیج فرولی + خرید و فروش قیمت فلومتر پکیج فرولی بین ۱۲۰ تا ۳۵۰ هزار تومان می باشد که افزایش و یا کاهش این رنج بستگی به عواملی چون نوسانات بازار، کیفیت قطعات و نوع برند سازنده آن دارد.

این محصولات اکثرا در داخل کشور تولید می شوند که در مقایسه با کالاهای وارداتی قیمت پایین تری دارند، بازار فلومترها طی چند ماهه نخست سال دارای ثباتی تقریبی بوده است.

خرید این محصول به صورت عمده و مستقیما از تولید کننده می تواند سبب کاهش هزینه گردد.

فروشگاه ما این وسیله کاربردی را با قیمتی مناسب و به صورت اینترنتی به دست مشتری می رساند، جهت ثبت خریدتان می بایست با تلفن های مجموعه با مشاوران فروش تماس بگیرید.