خرید و قیمت فلوسوئیچ پکیج ایساتیس عمده و جزئی

فلوسوئیچ پکیج ایساتیس با داشتن آهنربایی مغناطیسی می تواند در مواقعی که میزان آب موجود در پکیج کم است از روشن شدن شعله جلوگیری کند.

فلوسوئیچ پکیج ایساتیس

فلوسوئیچ پکیج ایساتیس

یکی از وظایف بسیار مهم پکیج ها تولید آب گرم است، این ویژگی به خصوص در هنگام استحمام کردن بسیار مورد توجه قرار دارد.

فلوسوئیچ ها از جمله قطعات ضروری در پکیج محسوب می شوند که میزان آب موجود در پکیج را اندازه گیری کرده و بر اساس آن دستور خاموش و یا روشن شدن شمعک را صادر می کند.

این قطعه مجهز به حسگرهایی است که به خوبی می تواند میزان آب موجود در پکیج را اندازه گیری کند، این قطعه در نهایت دقت طراحی شده تا بتواند در مواقع ضروری از ایجاد آسیب به پکیج جلوگیری نماید.

برند ایساتیس توانسته با تولیداتی ایمن و مقرون به صرفه نقش پر رنگی در رونق اقتصادی کشور داشته باشد.

مشخصات فلوسوئیچ پکیج ایساتیس

مشخصات فلوسوئیچ پکیج ایساتیس

بدنه این قطعه از جنس پلاستیک تهیه شده که وزن بسیار دارد، تمامی اطلاعات این قطعه که شامل شماره ساخت و مدل آن می باشد بر روی قطعه حک شده است.

فیلترهایی در داخل آن تعبیه شده است که هنگام قرار گیری در آب از ورود رسوبات و آلودگی ها به داخلی توربین آن جلوگیری می کند.

دارای یک شناور تفلونی است که به کانکتورهای موجود در پکیج وصل می گردد، این قطعه از بهترین مواد تهیه شده و طول عمر بالایی دارند.

این قطعه پس از تولید در بسته بندی هایی با دوام قرار می گیرد تا از ایجاد آسیب در حین جا به جایی مصون بماند.

خرید فلوسوئیچ پکیج ایساتیس

خرید فلوسوئیچ پکیج ایساتیس

نکات خرید فلوسوئیچ پکیج ایساتیس به طور خلاصه در زیر آورده شده است:

  1. قطعه باید کاملا مهر و موم شده باشد، قطعاتی که بدون پوشش و بسته بندی هستند معمولا تقلبی بوده و کیفیت مناسبی ندارند.
  2. قطعه های اصلی دارای نام و نشان تولید کننده و پروانه ساخت هستند که این اطلاعات بر روی خود محصول حک شده است.
  3. حتما به مهر استاندارد درج شده بر روی جعبه قطعه ها توجه کنید، ضمنا در صورتی که خریدتان را اینترنتی انجام می دهید نسبت به بسته بندی محصول توجه ویژه ای داشته باشید.
  4. بهتر است کالایی را بخرید که دارای ضمانت نامه باشد، در این صورت می توانید به راحتی آن را مرجوع یا تعویض نمایید.

قیمت فلوسوئیچ پکیج ایساتیس + خرید و فروش

قیمت فلوسوئیچ پکیج ایساتیس + خرید و فروش قیمت فلوسوئیچ پکیج ایساتیس حدودا ۱۳۵ تا ۱۹۵ هزار تومان است، این رنج قیمتی بسته به مواردی چون میزان کیفیت، جنس بدنه و نوع بسته بندی ممکن است تغییر کند.

بازار فروش لوازم یدکی و قطعات پکیج متاثر از افزایش نرخ ارز و تورم تا حدودی افزایشی بوده است و احتمال دارد در آینده نیز این سیر صعودی ادامه دار باشد.

توصیه ما به شما این است که خرید این قطعات را از فروشگاه هایی انجام دهید که بدون واسطه محصولات خود را به دست مصرف کننده می رسانند.

سایت ما مفتخر است که توانسته با حذف واسطه ها محصولاتی مقرون به صرفه تر در اختیار مشتریان قرار دهد، جهت ثبت خرید و گرفتن قیمت به روز می توانید با ما تماس بگیرید.