قیمت فلومتر پکیج گلدیران از تولید به مصرف

فلومتر پکیج گلدیران از محصولات بسیار کاربردی در پکیج به حساب می‌آید و با توجه به انواع مختلف آن قیمت آن نیز فرق می‌کند.

فلومتر پکیج گلدیران

فلومتر پکیج گلدیران

فلومتر در پکیج یک قطعه‌ای است که به عنوان حسگر می‌باشد و ساختار مکانیکی دارد، به طوری که شامل حسگر، توربین و آهنربا است که توربین آن به صورت مغناطیسی و پروانه‌ای شکل است.

با کمک این قطعه هر بار که آب از داخل توربین عبور می‌کند باعث می‌شود که پروانه‌ها به حرکت در بیاید و توربین چرخش داشته باشد.

اگر مهارت لازم برای نصب این محصول را ندارید حتماً از کسی که مهارت دارد کمک بگیرید و خودتان این کار را انجام ندهید.

با چرخش توربین پلاتین‌هایی که در نزدیکی فلومتر قرار دارد باعث قطع و وصل شدن اتصالات می‌شود و فرکانس تولیدی به دستگاه انتقال پیدا می‌کند و شیر آب گرم باز می‌شود.

مشخصات فلومتر پکیج گلدیران

مشخصات فلومتر پکیج گلدیران

به چند مورد از مشخصات فلومتر پکیج گلدیران در اینجا اشاره شده است تا برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات خود را درباره این محصول افزایش دهند مفید باشد.

این محصول از توربین آهنربایی شکل ساخته شده است که از جنس مقاومی است و در اطراف آن سنسور وجود دارد که با استفاده از این سنسورها انتقال جریان به برد انجام می‌شود.

ویژگی دیگر آن این است که دارای یک محفظه استوانه‌ای است که جنس آهنی دارد که در داخل آن توربین و فلومتر قرار گرفته و به صورت ساچمه می‌باشد.

یکی از مشخصات مهمی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که این محصول نسبت به خوردگی بسیار مقاوم است و رطوبت روی آن اثر نخواهد گذاشت.

 

خرید فلومتر پکیج گلدیران

خرید فلومتر پکیج گلدیران

با در نظر گرفتن نکاتی که در اینجا آورده شده است می‌توانید در خرید فلومتر پکیج گلدیران انتخاب درستی داشته باشید و اشتباه نکنید.

همیشه قبل از خرید برند محصول را در نظر بگیرید زیرا برند محصول در واقع گارانتی آن می‌باشد.

سالم بودن محصول بسیار مهم است زیرا در صورتی که یک ترک ریز روی آن وجود داشته باشد غیر قابل استفاده می‌شود بنابراین در نظر گرفتن این نکته هنگام خرید مهم است.

سایز فلومتر بر اساس پکیج‌های مختلف به صورت متفاوت ساخته می‌شود که بر اساس پکیج و مدل آن باید فلومتر درست را خریداری نمایید.

فلومترهای قدیمی و جدید زیادی در بازار وجود دارد که باید از یک فلومتر جدید برای پکیج جدید خود استفاده کنید.

قیمت فلومتر پکیج گلدیران + خرید و فروش

قیمت فلومتر پکیج گلدیران + خرید و فروش قیمت فلومتر پکیج گلدیران در نوسانات شدید بازار تحت تاثیر قرار گرفته است و به صورت متغیر می‌باشد که البته برند و عوامل دیگری قیمت آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این محصول دارای بازه قیمت از 60 هزار تومان تا 300هزار تومان می‌باشد که دلیل این تفاوت قیمت برند می‌باشد.

با توجه به اینکه این محصول در شرکت‌ها و کارخانه‌های ایرانی به صورت انبوه تولید می‌شود قیمت آن نیز کاهش پیدا می‌کند و تقاضا برای خرید بالا می‌رود.

از طریق شماره تلفن‌هایی که در این قسمت وجود دارد می‌توانید با ما تماس بگیرید همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی هستند و به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد و می‌توانید مشاوره‌ رایگان نیز دریافت کنید.