خرید و قیمت روز کاور نیپل فنری

امروز صاحبخانه ها به هرچه مرتب تر دیده شدن منزل خود می کوشند، کاور نیپل فنری نیز به همین منظور ساخته شده است چرا که کنده کاری های دور لوله را به خوبی می پوشاند.

کاور نیپل فنری

کاور نیپل فنری

حتماً شما نیز تجربه دارید که هنگام نصب انواع وسایل حرارتی از جمله شوفاژ و آبگرمکن کنار لوله های آنها روی دیوار خراشیده می شود.

به این صورت که دیوار از صاف و یکدست بودن خود خارج می‌شود و کنده کاری های آن موجب ایجاد فرورفتگی و رنگ دیگر آن قسمت می شود.

این مورد اصلاً روی خوشی ندارد، وجود کاور نیپل فنری این مشکل را حل می‌کند چرا که با استفاده از آن می توان به راحتی خرابی های کوچک دور لوله ها و یا نیپل فنری ها را پوشاند.

این کاور در رنگ های مختلفی وجود دارد که موجب شده افراد در انتخاب آن راحت تر باشند و با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کنند، این کاور بسیار کاربردی می باشد.

مشخصات کاور نیپل فنری

مشخصات کاور نیپل فنری

کاور نیپل فنری دارای مشخصات مخصوص به خود می باشد که در ادامه به برخی از این مشخصات می پردازیم؛

اولین موردی که می توانیم نام ببریم استحکام این کاور می باشد چرا که در ساخت کاور نیپل فنری از پلاستیک استفاده می‌شود و جنس آن از پلاستیک سخت می باشد پس از استحکام کافی برخوردار است.

دومین مشخصه این محصول رنگ آن می باشد شما می توانید این کاور را در رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی، بژ و نقره ای ببینید.

از مشخصه ظاهری آن نیز می توان به ساختار آن اشاره کرد، این کاور از دو قطعه تشکیل شده است که با دربر گرفتن نیپل فنری به همدیگر چفت می شود.

خرید کاور نیپل فنری

خرید کاور نیپل فنری

مهمترین نکته ای که در خرید کاور نیپل فنری باید به آن توجه کنید استحکام آن می باشد.

شما باید بدانید که مواد اولیه ای که در ساخت کاور مورد نظر استفاده شده است، از مواد درجه یک باشد تا استحکام لازم را داشته باشد در غیر این صورت ممکن است کاور شکننده باشد.

قبل از اینکه برای خرید کاور نیپل فنری اقدام کنید تعداد مورد نظر را بدانید و به تعداد لازم خریداری کنید.

هنگام خرید کاور نیپل فنری به رنگ آن نیز توجه داشته باشید و رنگی را انتخاب کنید که مورد پسند شما باشد و با دکوراسیون خانه شما همخوانی داشته باشد تا موجب هرچه زیباتر شدن محیط شود.

قیمت کاور نیپل فنری + خرید و فروش

قیمت کاور نیپل فنری + خرید و فروش مواردی موجب شده است که قیمت کاور نیپل فنری دچار نوسان شود، در ادامه به چند مورد می پردازیم؛

اولین موردی که این محصول را دچار تغییر می کند تعداد آن در یک بسته بندی می باشد، هرچه تعداد کاور در یک بسته بندی بیشتر باشد باید بهای بیشتری بابت آن پرداخته شود.

دومین مورد نیز کیفیت آن است، همانطور که گفتیم اگر در ساخت آن از مواد اولیه مناسب و خوب استفاده شود استحکام آن نیز بیشتر می‌شود و قیمت بالاتری خواهد داشت.

قیمت کاور نیپل فنری را می توان چیزی حدود ۵۰،۰۰۰ هزار تومان الی ۹۰،۰۰۰ هزار تومان مشاهده کرد.

اگر شما نیز به دنبال کاور نیپل فنری می باشید با ما تماس بگیرید تا بتوانید مستحکم ترین و با کیفیت ترین آن را خریداری کنید.