مرجع قیمت انواع قطعات پکیج پارما + خرید ارزان

قطعات پکیج پارما شامل موارد زیادی بوده که در کنار یکدیگر موجب کارایی پکیج که همان گرم کردن آب و رادیاتور بوده می شود.

قطعات پکیج پارما

قطعات پکیج پارما

انواع قطعات پکیج شامل سنسور حرارتی، کلید ایمنی حرارت، فلوسویچ، فلومتر، سنسور و غیره می شود.

هر کدام از این قطعات عملکرد مخصوص به خود را دارد و کار خاصی را در پکیج انجام می دهد.

تمامی این قطعات به صورت جداگانه در دسترس بوده تا در صورتی که عملکرد آن در پکیج دچار اختلال شود به راحتی بتوان آن را تعویض کرد.

یکی از مهمترین قطعات به کار رفته در پکیج سنسورها بوده که در زمانی که مشکل خاصی در پکیج وجود داشته باشد عمل می کند.

درون فلومتر پکیج توربین و سنسور هوشمندی وجود‌ داشته که با عملکرد خود به برد دستگاه دستور می دهند که مطابق با حجم آب باز شده شعله پکیج را تنظیم کند.

مشخصات قطعات پکیج پارما

مشخصات قطعات پکیج پارما

انواع قطعات پکیج که توسط برند پارما ساخته شده از نظر کیفیت در سطح بسیار خوبی قرار گرفته است.

این قطعات کاملا بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده و به همین دلیل استفاده از آنها در پکیج به هیچ عنوان عملکرد آن را دچار اختلال نمی کند.

جنس این قطعات را از متریالهای بسیار خوب و مرغوب انتخاب کرده اند و طول عمر آن نیز بسیار طولانی می باشد به همین دلایل پس از تعویض آن مدت طولانی از تعویض مجدد قطعه فارغ می شوید.

روکشهای بسیار با کیفیتی را بر روی قطعات پکیج اجرا کرده اند به گونه ای که در اثر گردش و گذشت زمان زنگ زدگی و رسوب بر روی آنها به وجود نمی آید.

خرید قطعات پکیج پارما

خرید قطعات پکیج پارما

اگر می خواهید خرید قطعات پکیج پارما را انجام دهید به مهمترین مسئله ای که باید توجه کنید این بوده که از اصالت این قطعات مطمئن شوید.

در صورتی که قطعات پکیج توسط برند پارما ساخته شده باشد بر روی آن علامت این برند حک شده است پس از وجود این آرم و علامت اطمینان پیدا کنید.

استفاده از بسته بندیهایی که محافظ قطعات پکیج بوده به هنگام ارسال آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است چون در غیر این صورت به هنگام جابجایی آسیب می بیند.

با توجه به اینکه قطعات مختلفی وجود دارد ابتدا در خصوص نوع قطعه و کارایی آن اطلاعات پیدا کرده و سپس سفارش را انجام دهید.

قیمت قطعات پکیج پارما + خرید و فروش

قیمت قطعات پکیج پارما + خرید و فروش قیمت قطعات پکیج پارما در درجه اول به نوع قطعه بستگی دارد برای مثال قیمت فلومتر با قیمتی کم سنسورهای پکیج داشته متفاوت است.

همانطور که می دانید در ساختار این قطعات آهن، فلز، آلومینیوم و غیره وجود داشته که نرخ تمامی موارد گفته شده نیز بر روی قیمت نهایی اثر می گذارد.

هر چقدر که قیمت دلار بالاتر رود و دلال و واسطه هم در فروش افزایش یابد این قطعات نیز با نرخ بالاتری ارائه می شود.

هم اکنون می توانید قطعات مختلف پکیج را در بازه ۸۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان تهیه کنید.‌

برای اینکه با تمامی قطعات پکیجی که توسط برند پارما تولید شده است آشنا شوید و قیمت به روز هر کدام را نیز بیابید می توانید با کارشناسان زبده و با سابقه ما در بخش فروش ارتباط برقرار کنید.