خرید انواع نیپل فنری رادیاتور + قیمت

نیپل فنری رادیاتور یک قطعه است که در سیستم های رادیاتور استفاده می شود، این قطعه به صورت یک پیچ در اتصالات رادیاتور استفاده می شود.

نیپل فنری رادیاتور

نیپل فنری رادیاتور

معمولا از جنس فولاد یا آلومینیوم ساخته می شود، این قطعه دارای رشته های خارجی بر روی سطح خود است که باعث می شود نیپل به خوبی در داخل رادیاتور جا بیفتد و همچنین از نشت آب جلوگیری کند.

به عنوان یک نقطه وصل بین رادیاتور و سیستم لوله کشی آب عمل می کند و اجازه می دهد آب به طور مداوم در سیستم گردش داشته باشد، اتصال ان به لوله ها به وسیله پیچ های گوشتی صورت می گیرد.

برای رادیاتورهای استاندارد، نیپل های فنری با قطرهای مختلف در دسترس هستند تا به اندازه مناسب با لوله های آب سازگار باشند و همچنین، برخی از نیپل های فنری رادیاتور می توانند قابلیت تنظیم را داشته باشند

مشخصات نیپل فنری رادیاتور

مشخصات نیپل فنری رادیاتور

نیپل فنری رادیاتور معمولا از جنس فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شود. این جنس ها به دلیل داشتن خواص مقاومت در برابر حرارت و فشار، مناسب برای استفاده در هر شرایط و هر زمانی بدون اسیب دیدگی هستند.

در ابعاد مختلفی تولید می‌شود تا بتواند با لوله‌های مختلف رادیاتورها سازگاری داشته باشد، این ابعاد به طور معمول بر اساس استانداردهای مشخصی تعیین می‌شود.

دارای ساختاری منحصر به فرد است که اتصال به لوله‌های رادیاتور را به راحتی امکان پذیر می‌کند این ساختار شامل شیارهایی است که برای اتصال به لوله‌ها استفاده می‌شود.

تمام کسانی که در خانه و در سیستم ساختمانی خودشان از رادیاتور استفاده میکنند، این محصول را برای اتصال موفق رادیاتور های خود اسفاده میکنند تا با مشکل مواجه نشوند.

خرید نیپل فنری رادیاتور

خرید نیپل فنری رادیاتور

هنگام خرید به جنس ساخت آن توجه کنید، معمولا نیپل‌ها از جنس فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شوند، فولاد بیشترین مقاومت را در برابر حرارت و فشار دارد، در حالی که آلومینیوم سبک تر است و مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارد.

به ابعاد توجه کنید زیرا باید با لوله‌های رادیاتور سازگار باشد، اطمینان حاصل کنید که قطر و نوع اتصال نیپل با لوله‌های شما همخوانی دارد زیرا اگر این چنین نباشد نمی توانید از این محصول استفاده کنید و با مشکل مواجه میشوید.

هنگام خرید نیپل فنری رادیاتور بررسی کنید که آیا قطعات به درستی ساخته شده‌اند و آیا قوس‌ ها و شیار ها برای اتصال به لوله‌ها منظم و صاف هستند، اگر به درستی ساخته نشده باشد نمی توان از ان استفاده کرد.

قیمت نیپل فنری رادیاتور + خرید و فروش

قیمت نیپل فنری رادیاتور + خرید و فروش قیمت نیپل فنری رادیاتور با توجه به عواملی مانند؛ نوع جنس و کیفیت و همچنین اندازه ان می تواند تغییر کند، به همین علت با توجه به محصولی که شما انتخاب میکنید قیمت ان دچار کاهش و یا افزایش میشود.

این محصول تا حد زیادی در برابر خوردگی و فشار های مختلف مقاوم است زیرا همانطور کعه گفته شد از جنس الومینیوم و فولاد ساخته شده است پس در این موارد در کوتاه مدت دچار اسیب نمیشود.

قیمت تقریبی که می توان برای این محصول در نظر گرفت بین 100 هزار تومان تا 150 هزار تومان متغییر است.

اگر شما به این محصول برای رادیاتور خود نیاز دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و قیمت نهایی را در اختیار شما قرار دهند.