فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش ایران رادیاتور + بهترین قیمت خرید

فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش ایران رادیاتور جزء قطعات مهم و کاربردی در پکیج است و با بهترین قیمت خرید قابل تهیه است.

فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش ایران رادیاتور

فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش ایران رادیاتور

از دلایل اصلی خرابی پمپ پکیج و قطعاتی مانند مبدل ثانویه در آن نشت رسوبات در مدار این سیستم گرمایشی است بنابراین باید این مشکل به طرقی حل شود.

فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش ایران رادیاتور قطعه ای بسیار مهم در پکیج شوفاژ دیواری است که ناخالصی و ذرات فلزی و غیر فلزی موجود در آب را جذب می کند.

عملکرد این فیلتر باعث می شود آب فاقد هر گونه ذرات ریز و درشت اضافه باشد و به این شکل از خرابی پکیج به ویژه پمپ سیرکولاسیون جلوگیری می گردد.

این فیلتر مغناطیسی گرمایش دارای قدرت بالایی در جذب ذرات و ناخالصی موجود در آب است و در بالا بردن راندمان پکیج بسیار موثر عمل می کند.

مشخصات فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش ایران رادیاتور

مشخصات فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش ایران رادیاتور

از مشخصات فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش ایران رادیاتور داشتن یک آهن ربای بسیار قوی است که بتواند ذرات ریز فلزی موجود در آب ورودی به رادیاتور را به خود جذب کند

این محصول دارای وزنی در حدود 800 گرم است و جنس بدنه آن اغلب پلیمری یا پلاستیکی می باشد.

این فیلتر نه تنها بر روی انواع پکیج دیواری و زمینی بلکه روی شیرآلات آشپزخانه نیز نصب می شود و به صاف بودن آب کمک می کند.

از مشخصات دیگر این محصول طریقه نصب بسیار راحت آن است که اغلب دارای پیچ رزوه ای بوده و با نوار تفلون می توان هر گونه نشتی از آن را متوقف کرد.

خرید فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش ایران رادیاتور

خرید فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش ایران رادیاتور

برای فروشندگان انواع قطعات پکیج، خرید فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش ایران رادیاتور بسیار لازم است و دلیل این مساله نیز نیاز فراوان موجود در بازار برای آن است.

در خرید این فیلتر مغناطیسی باید اطمینان حاصل کرد که جنس آهن ربای موجود در آن عالی باشد در غیر این صورت توانایی جذب براده آهن و ذرات فلزی را نخواهد داشت.

این محصول قابلیت نصب روی انواع پکیج های دیواری را دارد و منحصر به پکیج های برند ایران رادیاتور نیست.

نکته مهم در خرید این فیلتر مغناطیسی اطمینان از اصالت کالا است به همین خاطر از مرجع خرید معتبر باید تهیه گردد.

قیمت فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش ایران رادیاتور + خرید و فروش

قیمت فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش ایران رادیاتور + خرید و فروش قیمت فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش ایران رادیاتور از نرخ تک تک بخش های آن از جمله فیلتر فلزی، آهن ربا و پلیمر بدنه آن تاثیر می پذیرد.

این محصول دارای قیمت مشخص و ثابتی نبوده و تغییرات قیمتی زیادی را در طول سال ممکن است شاهد باشد.

قیمت محصول معمولا بین 400 تا 500 هزار تومان است و این نرخ در صورت خرید از فروشنده معتبر به صورت مستقیم کمترین مقدار ممکن خواهد بود.

خرید فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش ایران رادیاتور در هر زمان از طریق اینجا ممکن است و از راه ارتباط مستقیم و بی واسطه با کارشناس فروش ممکن می باشد.

برای تهیه سریع محصول با بهترین قیمت خرید همین الان تماس بگیرید تا برای شما ارسال شود.