مرجع قیمت انواع قطعات پکیج اخگر + خرید ارزان

قطعات پکیج اخگر به دلیل برخورداری از بالاترین درجه های کیفی توانسته طول عمر پکیج را افزایش دهد و در نتیجه میزان فروش بالاتری به دست آورد.

قطعات پکیج اخگر

قطعات پکیج اخگر

رادیاتورها امروزه بخش مهمی از سرمایش و گرمایش ساختمان ها را بر عهده دارند، این وسایل در اندک مدتی توانستند جای آبگرمکن های قدیمی و موتورخانه ها را بگیرند.

قطعه های به کار رفته در داخل پکیج های اخگر توسط تکنسین های مجرب و دستگاه هایی کاملا مجهز طراحی و تولید می شوند که نقش بسیار پر رنگی در افزایش طول عمر و بهبود عملکرد آن ها دارند.

به طور کلی این لوازم جانبی شامل شیرهای تخلیه، بردهای الکتریکی، فلوسوئیچ ها و فلومترها هستند که هر کدام با فناوری خاصی تولید شده اند و در نهایت وظایفی جداگانه را انجام می دهند.

در این مطلب قصد داریم شما را کمی بیشتر با ویژگی ها و قیمت این قطعات آشنا کنیم.

مشخصات قطعات پکیج اخگر

مشخصات قطعات پکیج اخگر

پرشر یکی از قطعاتی است که در ساخت این پکیج استفاده شده است، این قطعه دارای بدنه ای پلاستیکی بوده که با توجه به مدلی که دارد وظیفه تخلیه هوا و آب را بر عهده دارد.

پرشر آب برای تولید و گردش آب گرم استفاده می شود و زمانی که فشار آب از حدی کمتر باشد پکیج را به طور اتوماتیک خاموش می کند.

یکی دیگر از قطعاتی که معمولا در ساخت انواع پکیج ها مورد استفاده قرار می گیرد فلوسوئیچ ها هستند، این قطعه توسط فیشی که به آن متصل است در جای اصلی خود یعنی قبل از مدار حرارتی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات استفاده شده در تولیدات برند اخگر دارای کیفیتی عالی هستند به طوری که می توانند تا چندین سال بدون مشکل کار کنند.

خرید قطعات پکیج اخگر

خرید قطعات پکیج اخگر

بهتر است خرید قطعات پکیج اخگر را از فروشگاهی انجام دهید که دارای خدمات پس از فروش باشد، چرا که تعویض قطعات باید توسط اپراتورهای مجرب انجام شود.

قطعاتی را خریداری کنید که دارای پروانه ساخت و علامت استاندارد کالا باشند، وجود این مشخصات بر روی بسته بندی به معنای اصل بودن کالا و نشان دهنده کیفیت آن هاست.

به نوع بسته بندی کالا توجه کنید، قطعات پکیج به دلیل داشتن قطعات ریز دارای حساسیت زیادی هستند و ممکن است ضربه و یا فشار سبب شکستگی آن ها شود.

حتما از فروشنده در قبال خریدی که انجام می دهید ضمانت نامه بخواهید، این کار موجب می شود در صورت معیوب بودن بتوانید به راحتی قطعات را تعویض و یا مرجوع کنید.

قیمت قطعات پکیج اخگر + خرید و فروش

قیمت قطعات پکیج اخگر + خرید و فروش قیمت قطعات پکیج اخگر حدودا بین 70000 تا 1000000 تومان است که البته شما می توانید با مراجعه به تولید کننده اصلی آن ها را با قیمت های مناسب تری تهیه کنید.

جنس بدنه، نوع مواد اولیه، نوع بسته بندی و میزان کیفیت از جمله معیارهایی هستند که می توانند سبب نوسان قیمت در این محصولات شوند.

بازار فروش قطعات پکیج در حال حاضر دارای ثبات بوده ولی این احتمال وجود دارد که افزایش نرخ ارز و همچنین تورم در آینده قیمت این محصولات را افزایش دهد.

فروشگاه ما با فراهم کردن فروش اینترنتی توانسته محصولات خود را با سرعت بالاتر و قیمتی مناسب تر به دست مصرف کننده برساند.

خریداران عزیز می توانند از طریق راه های ارتباطی این قطعات را به صورت عمده و یا جزئی سفارش دهند.