بهترین سختی گیر الکترو مغناطیسی + قیمت خرید عالی

سختی گیر الکترو مغناطیسی یکی از تجهیزات مهم و کاربردی برای عمل تصفیه آب از طریق رسوب زدایی است که امروزه نقش بسیار مهمی در تکنولوژی دارد.

سختی گیر الکترو مغناطیسی

سختی گیر الکترو مغناطیسی

سختی گیر الکترومغناطیسی یک فیلتر رسوب‌گیر است ،از طریق این سختی گیر می توان آب سالم و مطلوبی را مورد استفاده قرار داد.

زیرا ی گیر موجب تصفیه آب و از بین رفتن املاح آب می‌شود که امروزه در پیشرفت تکنولوژی‌های روز و جدید نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

با وجود این سیستم دیگر نیازی به استفاده از مواد شیمیایی و یا افزودنی برای تصفیه آب نیست زیرا عمل یونزدایی از طریق میدان مغناطیسی و یا الکترومغناطیسی ایجاد می‌شود.

همچنین از شیوه‌های جدید و به روز در بهبود کیفیت آب به حساب می‌آید که استفاده فراوان دارد و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

مشخصات سختی گیر الکترو مغناطیسی

مشخصات سختی گیر الکترو مغناطیسی

مشخصات سختی گیر الکترومغناطیسی و موارد بسیار زیادی مربوط می‌شود که در ادامه به ذکر آنها پرداخته‌ایم پس با ما همراه باشید.

این محصول در آب هیچ تغییری ایجاد نمی‌کند و کیفیت آب را به خوبی حفظ می‌نماید.

از خاصیت دو قطبی برخوردار است میدان مغناطیسی دائمی دارد.

نوع اتصال آن به صورت دنده‌ای و فلنچی می‌باشد که مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز دارد.

همچنین رسوب و فشار کار بالا دارد این وسیله نقش بسیار مهمی را در بهداشت آب سیستم‌های گرمایشی منازل، بیمارستان و هتل ها و …. ایفا می کند.م

دارای مصرف انرژی پایین است به همین دلیل امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

میزان آسیب که به محیط زیست از طریق آن وارد می شود حداقل است و اینکه نصب آن هزینه کمی دارد.

خرید سختی گیر الکترو مغناطیسی

خرید سختی گیر الکترو مغناطیسی

به هنگام خرید سختی گیر الکترو مغناطیسی باید موارد و نکات بسیاری را مورد توجه قرار داد تا از محصولی با کیفیت برخوردار شد.

ابتدا قبل از هر چیزی باید این محصول را به خوبی بشناسید تا بتوانید بهترین نوع آن را از میان برند های متفرقه انتخاب و خرید نمایید.

باید از نوع فلنچی یا دنده‌ای بودن آن مطلع شوید که کدام نوع را برای استفاده و خرید می‌خواهید.

همچنین باید نمونه‌ای را انتخاب کنید که رسوب پذیری سریع داشته باشد و از میدان مغناطیسی دائمی برخوردار باشد.

البته باید نمونه‌ای که مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد را مورد خرید قرار دهید تا از استفاده طولانی مدت آن بهره ببرید.

همچنین باید از ضمانت و خدمات پس از فروش به جهت خرید برخوردار باشد تا در مواقع بروز مشکل بتوان آن را تعویض یا پس داد.

قیمت سختی گیر الکترو مغناطیسی + خرید و فروش

قیمت سختی گیر الکترو مغناطیسی + خرید و فروش قیمت سختی گیر الکترو مغناطیسی نسبت به ی از مواد شیمیایی یا افزودنی مناسب‌تر می‌باشد اما عواملی وجود دارند که موجب تفاوت قیمت این محصول در بازار شده‌اند.

همانطور که می‌دانید عواملی چون نحوه سفارش و میزان خرید و فروش حتی نوسانات ارزی روی قیمت تاثیر می‌گذارند و موجب تفاوت قیمت‌ها می شوند.

این محصول با قیمتی بین ۱۲,۸۰۰,۰۰۰ ریال تا ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال در بازار به فروش می رسد البته امکان تغییر بر حسب روز وجود دارد.

اگر شما تمایل به خرید دارید بهتر است از طریق شماره های تماس با مشاورین تماس بگیرید و با وجود دریافت پاسخ سوالات خود انتخابی درست را با قیمت مناسب از آن انجام دهید.