معرفی سختی گیر مغناطیسی فرا الکتریک + بهترین قیمت خرید

سختی گیر مغناطیسی فرا الکتریک اغلب دارای تسمه ها یا مکانیسم های دیگری است که به آن اجازه می دهد بدون ایجاد آسیب در اطراف لوله محکم شود.

سختی گیر مغناطیسی فرا الکتریک

سختی گیر مغناطیسی فرا الکتریک

سختی گیر مغناطیسی، وسیله ای است که هدف آن کاهش تجمع رسوبات معدنی، به ویژه رسوب آهک، در سیستم های آبی با استفاده از میدان مغناطیسی است.

مفهوم پشت آن تغییر رفتار مواد معدنی موجود در آب است، مانند یون‌های کلسیم و منیزیم، بنابراین کمتر احتمال دارد که رسوبات جامد روی سطوحی مانند لوله‌ها، شیرآلات و لوازم خانگی تشکیل دهند.

ایده اصلی این است که میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط دستگاه باعث تغییر در خواص فیزیکی مواد معدنی در آب می شود.

ظاهراً این تغییر از چسبیدن مواد معدنی به سطوح جلوگیری می‌کند و در عوض آن‌ها را در آب معلق نگه می‌دارد و به آنها اجازه می‌دهد آزادانه‌تر بدون ایجاد رسوب جریان پیدا کنند.

مشخصات سختی گیر مغناطیسی فرا الکتریک

مشخصات سختی گیر مغناطیسی فرا الکتریک

اجزای اصلی سختی گیرهای مغناطیسی آهنرباها هستند که معمولا آهنرباهای نئودیمیوم یا آهنرباهای قوی مشابه هستند.

آهنرباها به صورت استراتژیک در داخل دستگاه قرار می گیرند تا یک میدان مغناطیسی ایجاد کنند که آب از آن عبور می کند.

برخی از رسوب زداهای مغناطیسی شامل یک سیم پیچ یا لفاف هستند که دور لوله آب را احاطه کرده اند.

این سیم پیچ گاهی اوقات به منبع الکتریکی متصل می شود تا اثر میدان مغناطیسی بر روی آب را افزایش دهد.

ایده القای جریان الکتریکی کوچکی در آب است که سبب می شود بر رفتار مواد معدنی تأثیر بیشتری می گذارد.

رسوب زدای مغناطیسی برای اتصال به بیرون لوله ها یا خطوط آب طراحی شده اند.

در نسخه های پیشرفته تر رسوب زداهای مغناطیسی، ممکن است یک واحد کنترل وجود داشته باشد.

خرید سختی گیر مغناطیسی فرا الکتریک

خرید سختی گیر مغناطیسی فرا الکتریک

هنگام خرید سختی گیر مغناطیسی فرا الکتریک، سختی آب خود را تست کنید تا مشخص کنید که آیا رسوب زدا مغناطیسی راه حل مناسبی است یا خیر.

اندازه و مواد لوله های شما می تواند بر نفوذ و اثربخشی میدان مغناطیسی تأثیر بگذارد و اطمینان حاصل کنید که رسوب زدا انتخاب شده با اندازه و جنس لوله شما مناسب است.

اینکه نصب رسوب زدا چقدر آسان است را در نظر بگیرید وبرخی از مدل ها ممکن است نیاز به نصب حرفه ای داشته باشند، در حالی که برخی دیگر می توانند به راحتی توسط صاحبان خانه وصل شوند.

دستورالعمل‌های نصب واضح و طراحی‌های کاربرپسند می‌تواند در وقت و تلاش شما صرفه‌جویی کند.

ببینید آیا رسوب زدا نیاز به نگهداری یا نظارت منظم دارد یا خیر. برخی از دستگاه ها نیاز به تمیز کردن یا تنظیم گاه به گاه دارند که می تواند بر تصمیم شما تأثیر بگذارد.

قیمت سختی گیر مغناطیسی فرا الکتریک + خرید و فروش

قیمت سختی گیر مغناطیسی فرا الکتریک + خرید و فروش قیمت سختی گیر مغناطیسی فرا الکتریک در بازه ۵ الی ۱۲ میلیون بسته به نوع و مدل آن است.

فناوری رسوب زدایی می تواند بین محصولات متفاوت باشد و دستگاه‌هایی با ویژگی‌های پیشرفته مانند تنظیمات قابل تنظیم، حسگرهای یکپارچه یا سازگاری با اندازه‌های مختلف لوله ممکن است قیمت بالایی داشته باشند.

دستگاه هایی با ضمانت های طولانی تر یا پشتیبانی مشتری بهتر ممکن است قیمت های کمی بالاتر برای پوشش این خدمات اضافی داشته باشند.

برای خرید عمده سختی گیر مغناطیسی با درجه کیفی عالی و نرخ رقابتی، می توانید به صورت مستقیم با مشاوران فروش در تماس باشید و سفارشات خود را ثبت کنید.