خرید انواع فیلتر رسوب گیر مغناطیسی + قیمت

فیلتر رسوب گیر مغناطیسی یک وسیله است که برای تصفیه و جداسازی ذرات رسوبی و ذرات فلزی از آب استفاده می‌شود.

فیلتر رسوب گیر مغناطیسی

فیلتر رسوب گیر مغناطیسی

این فیلترها دارای یک مغناطیس قوی هستند که توانایی جذب و نگه داشتن ذرات رسوبی را دارند، هدف اصلی استفاده از فیلتر رسوب گیر مغناطیسی، جلوگیری از ورود ذرات رسوبی و فلزی به سیستم آب است.

از جنس مغناطیس قوی ساخته شده‌اند، ذرات رسوبی معمولا شامل رسوبات آهن، مس، کربنات کلسیم و دیگر مواد رسوبی است، این ذرات با عبور از فیلتر، به وسیله میدان مغناطیسی جذب شده و وارد اب نمیشوند.

قدرت مغناطیسی مورد نیاز برای فیلتر رسوب گیر بستگی به میزان ذرات رسوبی در آب دارد، برای آبی که شامل ذرات رسوبی زیادی است، قدرت مغناطیسی قوی‌تری لازم است تا بتواند ذرات رسوبی را به خوبی جذب کند.

مشخصات فیلتر رسوب گیر مغناطیسی

مشخصات فیلتر رسوب گیر مغناطیسی

فیلتر رسوب گیر مغناطیسی دارای ویژگی‌هایی است که برای عملکرد بهینه و کارایی مطلوب آن بسیار مهم می‌باشد، این ویژگی‌ها شامل قدرت مغناطیسی، ساختار محکم، قابلیت تمیز کردن، حجم و ابعاد مناسب و عمر مفید است.

از مواد مقاومی ساخته شده است زیرا فیلترها باید از مواد مقاومی ساخته شوند تا بتوانند در برابر فشار آب و شرایط محیطی مقاومت کنند و به خوبی بتوانند وظیفه ی خود را انجام دهند.

وقتی میگوییم که این محصول دارای قابلیت تمیز کردن است یعنی شما به مدت زیادی می توانید از ان استفاده کنید، زیرا می توانید رسوبات داخل ان را خارج کنید و ان را به طور کامل تمیز کنی و سپس سر جای خود قرار دهید.

خرید فیلتر رسوب گیر مغناطیسی

خرید فیلتر رسوب گیر مغناطیسی

در هنگام خرید فیلتر رسوب گیر مغناطیسی باید به قدرت ان توجه کنید، قبل از تهیه محصول اندازه قدرتی ک برای رسوب گیر مد نظر دارید را مشخص کنید؛ با این کار دیگر در زمان استفاده دچار مشکل نخواهید شد.

نکته دیگری که باید به ان توجه کنید این است که باید به ساختار و مواد ان نیز توجه داشتاه باشید، برای این کار می توانید اطلاعاتی که برای محصول نوشته شده است را مطالعه کنید و از مواد و ساختار ان مطلع شوید.

توجه داشته باشید که محصول قابلیت تمیز کردن را نیز داشته باشید تا شما بتوانید در مدت زمان زیادی و بدون خراب شدن از ان بهترین استفاده را ببرید.

قیمت فیلتر رسوب گیر مغناطیسی + خرید و فروش

قیمت فیلتر رسوب گیر مغناطیسی + خرید و فروش قیمت فیلتر رسوب گیر مغناطیسی با توجه به نیاز شما و همچنین با توجه به قابلیت های محصول دچار افزایش و یا دچار کاهش قیمت میشود به همین دلیل نمی توان قیمت پایه و ثابتی برای ان در نظر گرفت.

این محصول دارای کارایی های بسیار مفیدی است که شما می توانید قیمت هخای مختلف این محصول را بدست اورید و سپس با توجه به نیاز خود و همچنین نوع محصول ان را خریداری کنید.

قیمت تقریبی که می توانیم با توجه به نوسانات بازار برای ان در نظر بگیریم بین 250 هزار تومان تا 300 تومان است که ممکن است تغییر کند.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.