خرید جدیدترین انواع رابط فلکسی با قیمت مناسب

رابط فلکسی نوعی شیلنگ مقاوم بوده که از آن برای انتقال آب و همچنین گاز به داخل لوله های پکیج استفاده می کنند.

رابط فلکسی

رابط فلکسی

رابط فلکسی یکی از رابط های پر مصرف در صنعت است و در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل آن بپردازیم.

این محصول از مواد مرغوب و بسیار با کیفیتی ساخته شده است و کاربرد های زیادی از جمله انتقال گاز و مایعات به داخل سیستم های گرمایشی مانند پکیج یا آبگرمکن دارد.

باید خاطر نشان کرد که امروزه در بیشتر پکیج های دیواری از این نوع رابط ها در انواع گوناگونی استفاده می کنند چون می تواند آب شهری را به داخل منبع آب پکیج بفرستد.

رابط ها در رنگ های مختلفی مانند زرد، آبی، قرمز و غیره در بازار موجود است که جنس آن ها نیز می تواند کاملا متفاوت باشد.

مشخصات رابط فلکسی

مشخصات رابط فلکسی

این نوع رابط ها انواع مختلفی دارند و هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند و کاربرد های رابط فلکسی متفاوت است.

یکی از مشخصات خوب این محصولات متنوع بودن آن ها از لحاظ مدل است که بیشتر به صورت فلکسی، ارتجاعی و ثابت تولید و قابل استفاده هستند.

نوعی رابط با قطر بالا است و توانایی تحمل فشار بالایی دارد و برای انتقال گاز و آب به داخل پکیج ها و سیستم های گرمایشی در مقدار وسیع به کار می رود.

مزیت بسیار خوبی که دارند این است که منعطف هستند و خاصیت انعطاف پذیری در آن بسیار زیاد است به همین دلیل می توان آن را به جهت های مختلفی خم کرد.

خرید رابط فلکسی

خرید رابط فلکسی

هنگام خرید رابط فلکسی به استاندارد بودن آن توجه کنید و همچنین به اصل بودن برند آن دقت کنید.

به جنس بدنه محصول دقت کنید؛ زیرا برخی از رابط ها به مراتب مرغوب تر و مقاوم ترند.

از نکات دیگری که باید هنگام خرید به آن توجه کنید تاریخ تولید رابط های فلکسی است که روی آن حک شده است و شما می توانید با نگاه به آن تاریخ تولید محصول را ببینید.

به دلیل اینکه ممکن است فاصله شیر آب شهری تا ورودی لوله پکیج دور باشد بهتر است رابط هایی که خاصیت ارتجاعی و اننعطاف پذیری دارند خریداری شود.

قیمت رابط فلکسی + خرید و فروش

قیمت رابط فلکسی + خرید و فروش قیمت رابط فلکسی به موارد زیادی بستگی دارد از جمله مواد اولیه ای در ساخت رابط به کار رفته است و بر این اساس مواد بامرغوب و با کیفیت قیمت بالاتری نسبت به مواد درجه دو دارند.

علاوه بر این نوسانات بازار بورس کالا نیز بر قیمت رابط های نام برده شده تاثیر می گذارد و همین موارد باعث می شوند که رابط قیمت ثابتی نداشته باشد.

رابط 8 سانتی در بازار از حدود متری 15.000 هزار تومان تا 40.000 هزار تومان موجود است که بسته به متراژ و قطر دهانه آن می تواند از نرخ های گوناگونی برخوردار باشد.

شما همراهان عزیز برای تهیه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد رابط های مرغوب فلکسی کافی است با یکی از شماره های درج شده تماس بگیرید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده شود.