خرید و قیمت شیر کنترل گاز پکیج عمده و جزئی

شیر کنترل گاز پکیج یکی از اجزای مهم در هر پکیجی می باشد زیرا وجود این شیر موجب کنترل گاز ورودی به پکیج می شود و برای کار کردن پکیج لازم است.

شیر کنترل گاز پکیج

شیر کنترل گاز پکیج

همانطور که می دانید پکیج وظیفه گرم کردن آب را دارد، برای اینکه پکیج بتواند آبی را گرم کند نیاز به حرارت دارد و این حرارت انرژی خود را از سوختن گاز می گیرد.

پس یک وسیله ای را نیاز داریم که گاز ورودی به پکیج را کنترل کند و این قطعه شیر کنترل گاز پکیج می باشد.

این شیر در دو نوع دستی و برقی وجود دارد که امروزه اکثراً پکیج ها با شیر کنترل گاز برقی مجهز هستند، وظیفه این شیر کاهش یا افزایش گاز ورودی به پکیج می باشد و با این عمل می توان اندازه شعله را کنترل کرد تا بتوان بهترین دما را با توجه به نیاز به دست آورد.

مشخصات شیر کنترل گاز پکیج

مشخصات شیر کنترل گاز پکیج

از مشخصات شیر کنترل گاز پکیج می توان به اجزای تشکیل دهنده آن اشاره داشت چرا که این شیر به تنهایی از اجزای مختلفی تشکیل شده است و قرار گرفتن این اجزا در کنار هم شیر کنترل گاز پکیج را ساخته اند.

این شیر دارای یک ورودی و یک خروجی می باشد که یک قسمت به گاز وصل می‌شود و قسمتی دیگر به پکیج مورد نظر متصل می شود.

این محصول دارای فنر، هسته یا مغزی، مویل و غیره می باشد که با کمک هم این مجموعه را تشکیل داده اند.

از مشخصه بارز شیر کنترل گاز پکیج می توان به جنس آن اشاره کرد چرا که جنس این محصول از آلومینیوم می باشد.

خرید شیر کنترل گاز پکیج

خرید شیر کنترل گاز پکیج

قبل از اینکه به خرید شیر کنترل گاز پکیج بروید به نکاتی که در زیر گفته ایم توجه کنید؛

حتماً از خرابی شیر کنترل گاز پکیج خود اطمینان حاصل کنید، اگر از خرابی آن مطمئن نیستید از کسی که در این زمینه سررشته دارد کمک بگیرید.

زمان خرید این محصول به کیفیت آن توجه کنید و شیری را انتخاب کنید که اورجینال باشد تا بتواند کارایی لازم را داشته باشد.

بعضی از شیر های کنترل گاز پکیج دارای ویژگی ضد انفجار و یا ضد حریق می باشند که بهتر است برای بالا بردن ایمنی و کاهش خطرات احتمالی از این مدل خریداری کنید.

قبل از خرید بهتر است با یک فرد ماهر درباره شیر کنترل گاز پکیج مشورت کنید.

قیمت شیر کنترل گاز پکیج + خرید و فروش

قیمت شیر کنترل گاز پکیج + خرید و فروش وجود چند مورد باعث شده است که قیمت شیر کنترل گاز پکیج دچار نوساناتی شود که در زیر به آنها می پردازیم؛

اولین و مهم‌ترین موردی که موجب تغییر قیمت این قطعه می شود کیفیت آن می باشد چرا که هرچه کیفیت این محصول بالاتر باشد به طبع آن قیمت نیز افزایش پیدا می کند.

پس خیلی مهم است که هنگام خرید قطعه مناسب و با کیفیت را تهیه کنید، در هر صورت قیمت شیر کنترل گاز پکیج را می توان در حدود ۲،۵۰۰،۰۰۰ هزار تومان الی ۵،۵۰۰،۰۰۰ هزار تومان مشاهده و خریداری کرد.

اگر شما نیز به دنبال شیر کنترل گاز پکیج از نوع با کیفیت می‌گردید با ما تماس بگیرید تا علاوه بر راهنمایی و مشاوره آن را خریداری کنید.