قیمت فلومتر پکیج بیتا + پخش تولیدی عمده کارخانه

وجود فلومتر پکیج بیتا برای هر پکیجی لازم است چرا که نبود فلومتر پکیج موجب ایجاد اختلال در روند کارکرد پکیج شده و پکیج بدون آن نمی تواند به خوبی کار کند.

فلومتر پکیج بیتا

فلومتر پکیج بیتا

پکیج از کنار هم قرار گرفتن اجزا و قطعات مختلف تشکیل می شود، یکی از این قطعات فلومتر نام دارد.

این قطعه مانند هر قطعه دیگر برای پکیج لازم می باشد، فلومتر پکیج بیتا سرعت آبی که به داخل لوله های پکیج وارد می شود و جریان پیدا می کند را اندازه گیری می کند تا بتواند برای آن مقدار آب، دستور ایجاد حرارت لازم را به پکیج بدهد.

فلومتر پکیج بیتا در ۴ مدل وجود دارد که به ترتیب فلومتر ۲۲ هزار sealed بیتا، ۲۴ هزار sealed بیتا، ۲۸ هزار sealed بیتا و ۳۰ هزار sealed بیتا می باشند که هر کدام برای پکیج با ظرفیت های مختلف مناسب می باشند.

فلومتر پکیج بیتا یک نوع فلومتر با کیفیت و مقاوم می باشد که وجود آن در پکیج موجب کارکرد صحیح آن شده است.

مشخصات فلومتر پکیج بیتا

مشخصات فلومتر پکیج بیتا

فلومتر پکیج بیتا مانند هر قطعه دیگر دارای مشخصات مخصوص به خود می باشد که ما در زیر به چند مورد می پردازیم.

اولین مشخصه آن شکل ظاهری آن می باشد چرا که این قطعه یک قطعه مکانیکی است و از اجزای تشکیل دهنده آن می توان به هشدار دهنده حسگر، آهنربا و قطعه ای به شکل توربین یا همان پروانه مغناطیسی اشاره کرد.

از مشخصه دیگر فلومتر پکیج بیتا می توان به محل نصب آن اشاره داشت، این قطعه همیشه بیرون پکیج یعنی در زیر آن نصب می‌شود زیرا اولین قسمت ورودی به لوله آب گرم پکیج فلومتر پکیج می باشد.

از مشخصات این فلومتر می توان به نصب راحت آن اشاره کرد و شایان ذکر است که فلومتر پکیج بیتا بر روی همه پکیج ها قابل نصب می باشد.

خرید فلومتر پکیج بیتا

خرید فلومتر پکیج بیتا

حالا که با مشخصات این محصول آشنا شدید نوبت به نکات خرید فلومتر پکیج بیتا رسیده است.

از مهمترین موردی که باید به آن اشاره داشته باشیم کیفیت قطعه می باشد، شما هنگام خرید باید از کیفیت فلومتر پکیج اطمینان کامل داشته باشید و حتماً توجه کنید که قطعه انتخابی شما از برند بیتا باشد تا کیفیت و مقاومت لازم را داشته باشد.

قبل از اینکه به خرید فلومتر پکیج بیتا اقدام کنید نوع آن را بدانید یعنی از ظرفیت پکیج خود اطلاع داشته باشید تا مناسب ترین و بهترین نوع از فلومتر پکیج بیتا را خریداری کنید.

گارانتی نیز نکته مهم در خرید فلومتر پکیج بیتا می باشد پس بهتر است محصول خریداری شده دارای گارانتی باشد تا خیال خریدار از بابت آن آسوده شود.

قیمت فلومتر پکیج بیتا + خرید و فروش

قیمت فلومتر پکیج بیتا + خرید و فروش برای اینکه از قیمت فلومتر پکیج بیتا اطلاع داشته باشیم باید چند مورد را در نظر بگیریم چرا که این موارد موجب نوسان قیمت این قطعه شده اند.

اولین مورد، نوع فلومتر پکیج بیتا می باشد زیرا هرچه پکیج شما ظرفیت بالاتری داشته باشد نیاز به فلامتر بزرگتر خواهد داشت و قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

دومین مورد نیز می توان کیفیت فلومتر را دانست، فلومتر پکیج بیتا دارای کیفیت عالی می باشد، هرچه کیفیت قطعه بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

بازه قیمت فلامتر پکیج بیتا را می توان در حدود ۳۰۰،۰۰۰ هزار تومان الی ۹۰۰،۰۰۰ هزار تومان مشاهده کرد.

اگر قطعه فلومتر پکیج شما نیز نیاز به تعویض دارد با ما تماس بگیرید تا فلومتر پکیج بیتا که بسیار با کیفیت می باشد را خریداری کنید.