قیمت فلومتر پکیج ایساتیس + پخش تولیدی عمده کارخانه

فلومتر پکیج ایساتیس را می توان در پکیجهایی که توسط این برند ساخته شده است به جای فلوسویچ که قدرت کمتری دارد به کار برد.

فلومتر پکیج ایساتیس

فلومتر پکیج ایساتیس

همانطور که می دانید در حال حاضر بیشتر افراد تمایل دارند از پکیج به جای انواع آبگرمکن استفاده کنند.

یکی از مهمترین قطعاتی که داخل پکیج وجود داشته همان فلومتر است که در برخی از مواقع ممکن است دچار خرابی شود و نیاز به تعمیر پیدا کند.

هر کدام از پکیجهای موجود در بازار فلومتر مخصوص به خود را دارد و به همین دلیل لازم بوده با توجه برند پکیج خود بهترین جنس فلومتر را انتخاب کرد.

درون پکیج برد وجود دارد که در واقع فلومتر به برد موجود در پکیج دستور می دهند که بر اساس میزان آبی که از شیر خروج می شود شعله پکیج را تنظیم نماید.

مشخصات فلومتر پکیج ایساتیس

مشخصات فلومتر پکیج ایساتیس

آشنایی با برخی از مشخصات پکیج ایساتیس برای افرادی که می خواهند این قطعه را خریداری کنند لازم می باشد.

  • این قطعه دارای بخشی به نام توربین بوده که بر اساس میزان آب گرمی که توسط فرد باز شده است شروع به چرخش می کند.
  • درون انواع فلومتر سنسورهای هوشمندی قرار گرفته که بر اساس چرخش توربینهای موجود در فلومتر دستورهای لازم را به برد پکیج می دهد.
  • با توجه به اینکه از جنس استیل و بسیار مقاوم است دچار زنک زدگی نمی شود.
  • وزن آن بسیار کم بوده و تنها به اندازه هفتاد و هشت گرم می باشد.
  • نصب انواع فلومتر ایساتیس بر روی پکیج کار بسیار ساده و راحت است.

خرید فلومتر پکیج ایساتیس

خرید فلومتر پکیج ایساتیس

برای اینکه خرید فلومتر پکیج ایساتیس را انجام دهید و در نهایت از خرید خود نیز لذت ببرید باید به موارد متعددی توجه داشته باشد.

در صورتی که می خواهند انواع فلومتر اصل تولید شده توسط برند ایسانیس به دست شما برسد از اینکه این برند بر روی قطعه حک شده باشد اطمینان پیدا کنید.

فروشگاه های بسیار زیادی در زمینه ارائه فلومتر پکیج در حال فعالیت هستند که مخصوصا در خرید اینترنتی باید بعد از بررسیهای دقیق بتوانید فروشگاه های اصلی و معتبر را انتخاب نمایید.

علاوه بر خرید تکی و جزئی می توان انواع فلومتر پکیج را نیز به صورت عمده سفارش داد و از مزایای متعدد این روش نیز بهره مند شد.

قیمت فلومتر پکیج ایساتیس + خرید و فروش

قیمت فلومتر پکیج ایساتیس + خرید و فروش قیمت فلومتر پکیج ایساتیس یکی از سوالات اساسی برای مشتریانی بوده که می خواهند این قطعه را به صورت عمده تهیه کنند.

نوساناتی که در بازار دلار وجود داشته، نوع فلومتر، جنس فلومتر و روش خرید از جمله مواردی هستند که می تواند موجب بالا و پایین رفتن قیمت این محصول شود.

هر کدام از فلومترهای ایسانیس موجود در بازار را می توان با قیمت 70000 تا 200000 تومان خریداری و تهیه کرد.

برای اینکه اطلاعات خود را در خصوص فلومترهای عرضه شده توسط برند ایسانیس کامل کنید و از نرخ دقیق هر کدام از فلومترها نیز مطلع شوید همین حالا با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.