قیمت فلوسوئیچ پکیج مکس الیت از تولید به مصرف

فلوسوئیچ پکیج مکس الیت یکی دیگر از قطعات بسیار کاربردی در پکیج هاست که بیشتر بر مبنای گردش آب گرم فعالیت می کند.

فلوسوئیچ پکیج مکس الیت

فلوسوئیچ پکیج مکس الیت

آب گرم به خصوص برای شستن ظروف و حمام کردن بسیار مورد نیاز است، در گذشته وسایلی چون آبگرمکن و موتور خانه برای تولید آب گرم مورد استفاده قرار می گرفتند.

اما امروزه تولید پکیج ها سبب شده استفاده از وسایل قدیمی به کلی کنار گذاشته شود، پکیج با داشتن ظاهری زیباتر و عملکردی بهتر توانست خیلی زود جایگزین آبگرمکن های قدیمی شود.

فلوسوئیج ها در ابتدای ورودی اب سرد نصب می شوند.

قطعه ای به نام فلوسوئیچ در آن ها قرار گرفته است که اطلاعات باز شدن شیر را به برد می دهد، که به راحتی آب گرم مورد نیاز را تامین می کند، فلوسوئیچ هایی که در پکیج مکس الیت قرار گرفته اند دارای کیفیتی فوق العاده هستند و می توانند طول عمر پکیج را افزایش دهند.

مشخصات فلوسوئیچ پکیج مکس الیت

مشخصات فلوسوئیچ پکیج مکس الیت

جنس بدنه این قطعات اغلب از پلاستیک های فشرده و با دوام تهیه شده است که سبب می شود وزنی سبک داشته باشند، مشخصات قطعه و مدل آن به همراه نام شرکت سازنده بر روی بدنه آن حک شده است.

این قطعه با توجه به برند در اشکال دایره ای و استوانه ای موجود می باشد، قسمتی از آن دارای فیش است که توسط زبانه های تعبیه شده در محل اصلی نصب می گردد.

متریال به کار رفته در تولید آن دارای کیفیتی عالی هستند، این محصول دارای گارانتی ۶ ماهه می باشد، سوئیچ نصب شده بر روی آن با دقت و سرعت عملیات خاموش و روشن شدن پکیج را انجام می دهند.

خرید فلوسوئیچ پکیج مکس الیت

خرید فلوسوئیچ پکیج مکس الیت

بهتر است خرید فلوسوئیچ پکیج مکس الیت را از وب سایت های دارای مجوز و یا فروشگاه های تحت نمایندگی این برند انجام دهید.

حتما به فیش خور این فلوسوئیچ ها دقت کنید که دچار شکستگی نشده باشند، حک شدن نام برند و اطلاعات قطعه می توانند اصل بودن آن را تضمین کنند.

بهتر است از بسته بندی هایی مقاوم برای حمل آن ها استفاده شود، چرا که ضربه در حین جا به جایی ممکن است برخی از قسمت ها آن را دچار آسیب نماید.

مهر استاندارد درج شده بر روی بسته بندی دارای اهمیت است، بهتر است قیل از خرید از مدل پکیجی که دارید مطمئن شده و سپس فلوسوئیچ را متناسب با نوع دستگاهی که دارید انتخاب نمایید.

قیمت فلوسوئیچ پکیج مکس الیت + خرید و فروش

قیمت فلوسوئیچ پکیج مکس الیت + خرید و فروش قیمت فلوسوئیچ پکیج مکس الیت در محدوده 150 تا 250 هزار تومان می باشد که در چند ماه اخیر این نرخ تقریبا ثابت بوده است.

به دلیل استفاده از تجهیزات داخلی برای تولید فلوسوئیچ، بازار تولید این وسیله دارای ثباتی نسبی می باشد ولی با این وجود امکان افزایش قیمت نیز وجود دارد.

عواملی چون کیفیت بسته بندی، جنس بدنه و برند می توانند در افزایش و یا کاهش قیمت نهایی آن تاثیر داشته باشند، خرید این قطعه به صورت عمده و مستقیما از تولید کننده می تواند هزینه نهایی را کاهش دهد.

شما می توانید این قطعه را در بسته بندی هایی کاملا با کیفیت و با ارزان ترین قیمت از ما سفارش دهید.

جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره می توانید با تلفن های مجموعه با کارشناسان فروش ارتباط بگیرید.