پرشر سوئیچ هوا پکیج ایران رادیاتور 48 پاسکال | قیمت مناسب خرید عالی

پرشر سوئیچ هوا پکیج ایران رادیاتور 48 پاسکال برای تنظیم هوای داخل این وسیله استفاده می شود و به نوعی ایمنی آن را تضمین خواهد کرد.

پرشر سوئیچ هوا پکیج ایران رادیاتور 48 پاسکال

پرشر سوئیچ هوا پکیج ایران رادیاتور 48 پاسکال

پکیج ها جزء دسته وسایل احتراقی هستند و در صورتی که از قطعاتی چون پرشر در آن ها استفاده نشود ممکن است آسیب های جبران ناپذیری از خود به جای بگذارند.

ایران رادیاتور یکی از برندهای معروف و پر طرفداری است که طی چند دهه گذشته میزان فروش تقریبا بالایی داشته است، قطعات به کار رفته در تولید آن از بهترین مواد موجود در بازار تولید شده است.

این نوع پرشرها به نوعی وظیفه فن را در پکیج های ایران رادیاتور بر عهده دارند، زمانی که فشار هوا از عدد تعیین شده بر روی پرشرها افزایش و یا کاهش می یابد دستگاه به طور اتوماتیک خاموش و روشن می شود.

مشخصات پرشر سوئیچ هوا پکیج ایران رادیاتور 48 پاسکال

مشخصات پرشر سوئیچ هوا پکیج ایران رادیاتور 48 پاسکال

پرشر سوئیچ هوای به کار رفته در پکیج ایران رادیاتور دارای وزنی حدودا 60 گرم می باشد، با اینکه نصب آن را افراد عادی هم می توانند انجام دهند ولی بهتر است حتما از یک متخصص در این زمینه استفاده کنند.

این وسیله خود دارای چند شلنگ رابط است که معمولا قطر آن ها بین 5 الی 6 میلیمتر می باشد، این شلنگ ها برای تخلیه هوای موجود در پکیج مورد استفاده قرار می گیرند.

عدد 48 پاسکال نیز مربوط به رنج فشاری است که آن پرشر می تواند تحمل کند، این وسیله اکثرا در پکیج های دیواری استفاده می شود و دارای گارانتی 6 ماهه تا یک ساله می باشد.

خرید پرشر سوئیچ هوا پکیج ایران رادیاتور 48 پاسکال

خرید پرشر سوئیچ هوا پکیج ایران رادیاتور 48 پاسکال

جنس بدنه این محصول اغلب از پلاستیک فشرده شده تهیه شده است، دقت کنید محصولی را خریداری کنید که از نظر ظاهری هیچ نوع شکستگی و یا فرو رفتگی در آن وجود نداشته باشد.

خرید پرشر سوئیچ هوا پکیج ایران رادیاتور 48 پاسکال باید کاملا منطبق با مدل شوفاژها انجام شوند، در غیر این صورت نه تنها به درستی نصب نمی شوند بلکه ممکن است خطر آفرین نیز باشد.

حتما به مهر درج شده بر روی کالا که نشان دهنده کیفیت کالاست توجه فرمایید، نشان حک شده بر روی پرشر به نام ایران رادیاتور به نوعی تضمین کننده اصل بودن آن قطعه است.

قیمت پرشر سوئیچ هوا پکیج ایران رادیاتور 48 پاسکال + خرید و فروش

قیمت پرشر سوئیچ هوا پکیج ایران رادیاتور 48 پاسکال + خرید و فروش این محصول با توجه به شکل ظاهری، میزان دوام، برند سازنده و همچنین میزان تحمل فشار در رنج قیمتی بسیار گسترده ای هستند.

قیمت پرشر سوئیچ هوا پکیج ایران رادیاتور 48 پاسکال بین 100 الی 380 هزار تومان می باشد، افزایش نرخ مواد اولیه برای تولید آن ممکن است در آینده قیمت نهایی این نوع پرشرها را افزایش دهد.

در حال حاضر بازار این محصول دارای ثباتی نسبی است که بهترین موقع برای خرید می باشد، وب سایت ما محصولات بسیار متنوعی در این حوزه برای فروش در نظر گرفته است.

شما عزیزان می توانید با خیالی راحت نسبت به ایمنی و کیفیت این پرشر را از ما خریداری کنید، برای این کار مافی است با تلفن های موجود در سایت با بخش فروش تماس بگیرید.