قیمت فلوسوئیچ پکیج بوتان + پخش تولیدی عمده کارخانه

فلوسوئیچ پکیج بوتان همانند یک حسگر بسیار قدرتمند عمل می کند و در صورت خراب شدن می تواند مشکلات متعددی برای شما ایجاد کند.

فلوسوئیچ پکیج بوتان

فلوسوئیچ پکیج بوتان

اگر پکیج شما به علت هر مشکلی خراب شده باشد قطعا با اسم فلوسوئیچ تا حدودی آشنایی دارید و آن را حتما از تعمیرکار یا استادکار سیستم های گرمایشی شنیده اید.

وسیله مورد نظر اگر خراب شود قطعا شما با مشکلاتی از جمله محرومیت کامل از آب گرم مواجه خواهید شد.

در واقع وسیله نام برده شده جزوی از قطعات بسیار کاربردی در پکیج بوده که مانند حسگر قوی عمل می کند و همانند یک مغز عمل می کند.

اگر این قطعه خراب شد نگران نباشید، شما با تهیه فلوسوئیچ پکیج بوتان می توانید از پکیج خود مانند روز اول استفاده کنید و از نعمت آب گرم برخوردار شوید.

مشخصات فلوسوئیچ پکیج بوتان

مشخصات فلوسوئیچ پکیج بوتان

از شاخصه های بارز فلوسوئیچ پکیج بوتان می توان به درجه کیفیت بسیار خوب آن اشاره کرد.

این قطعه ها تنوع زیادی از لحاظ مدل، جنس، رنگ دارند و اندازه آنها نیز با همدیگر متفاوت است که این تفاوت ها با توجه به مدل و برند پکیج ها می باشد.

قطعات مورد نظر به عنوان یک تشخیص دهنده جریان در داخل پکیج ها استفاده می شوند.

فلوسوئیچ های موجود در پکیج ها ضد آب هستند و با شستشوی آنها نیز دچار رنگ رفتگی، زنگ زدگی و غیره نمی شود که جزو مزیت های بسیار خوب آن ها محسوب می شود.

مقاومت خوبی در برابر شرابط دمایی از جمله سردی و گرمی زیاد دارد و حتی در دمای بالای 100 درجه بالای صفر نیز مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد.

خرید فلوسوئیچ پکیج بوتان

خرید فلوسوئیچ پکیج بوتان

یکی از ویژگی های مهمی که در هنگام خرید فلوسوئیچ پکیج بوتان باید توجه کنید، نوع جریان آن برای پکیج است.

به جنس فلوسوئیچ ها در هنگام خرید توجه کنید زیرا این قطعه در مجاورت رطوبت و آب می باشد پس نباید دچار زنگ زدگی و یا در اثر حرارت زیاد دچار ترک خوردگی شود.

همچنین در زمان خرید فلوسوئیچ های نام برده ضمانت نامه و خدمات پس از فروش را از فروشنده درخواست کنید.

توجه به نوع مدل پکیج جهت خرید این قطعه بسیار مهم است، چون این وسیله تنوع زیادی از لحاظ مدل و ابعاد داشته و برای هر سیستم گرمایشی متفاوت است.

قیمت فلوسوئیچ پکیج بوتان + خرید و فروش

قیمت فلوسوئیچ پکیج بوتان + خرید و فروش قیمت فلوسوئیچ پکیج بوتان در بازار خرید و فروش خیلی مهم بوده ولی هیچ وقت نباید کیفیت را فدای قیمت کرد.

قطعه مورد نظر با توجه به نوسانات بازار، افزایش نرخ لحظه ای دلار، بسته بندی، درجه کیفیت فلوسوئیچ، هزینه حمل و نقل و غیره دارای قیمت های متنوعی می باشد.

بازه قیمتی فلوسوئیچ برند بوتان در هر عدد بین 980.000 هزار تومان تا 1.230.000 میلیون تومان می باشد.

برای اینکه بدانید قیمت دقیق قطعه پکیج چقدر است و یا اینکه اقدام به ثبت سفارش آن کنید با ما در تماس باشید و فلوسوئیچ را با نرخ مناسب تهیه کنید.