خرید پرشر سوئیچ آب پکیج ایمرگاس با قیمت استثنایی

پرشر سوئیچ آب پکیج ایمرگاس قطعه ای الکترونیکی بوده که مطابق با برنامه داخلی و به صورت اتوماتیک پکیج را خاموش و روشن می کند.

پرشر سوئیچ آب پکیج ایمرگاس

پرشر سوئیچ آب پکیج ایمرگاس

پکیج ها به دلیل نوع عملکردی که دارند نیاز به قطعاتی دارند که میزان فعالیت آن ها را کنترل کند، این کار سبب افزایش ایمنی آن ها خواهد شد.

یکی از مهم ترین قطعاتی که در این وسایل قرار می گیرند پرشرها هستند، این قطعات به ظاهر کوچک در صورت نداشتن عملکرد صحیح ممکن است سبب انفجار آب گرمکن شوند.

این وسیله مطابق با برنامه ای خاص طراحی شده اند، به عنوان مثال زمانی که فشار دما در دستگاه به عدد 5 و یا بالاتر از آن رسید به صورت اتوماتیک دستگاه را خاموش می کند.

بر عکس این عملیات نیز انجام می شود یعنی وقتی فشار در داخل دستگاه به کمتر از عدد 5 رسید پکیج به صورت اتوماتیک روشن می شود.

مشخصات پرشر سوئیچ آب پکیج ایمرگاس

مشخصات پرشر سوئیچ آب پکیج ایمرگاس

این نوع از پرشر دارای حالتی دایره ای شکل می باشد، جنس بدنه آن از فلزاتی چون برنج تهیه شده که در برابر آب دارای مقاومت بالایی هستند.

این وسیله در زیر خود مجهز به سنسوری قوی می باشد که میزان فشار آب را اندازه گیری می کند، در صورت که میزان فشار به کمتر و یا بیشتر از عدد تعیین شده بر روی آن برسد این وسیله پکیج را خاموش و روشن می کند.

بدنه این وسیله از قطعات کوچکتری تشکیل شده اند که در هماهنگی با یکدیگر هستند، نکته قابل توجه اینکه تنها برخی از پکیج ها دارای پرشر هستند.

برند ایمرگاس برای تولید این قطعه کاربردی از بهترین متریال استفاده کرده است که علاوه بر افزایش ایمنی توانسته طول عمر دستگاه را نیز افزایش دهد.

خرید پرشر سوئیچ آب پکیج ایمرگاس

خرید پرشر سوئیچ آب پکیج ایمرگاس

جهت خرید پرشر سوئیچ آب پکیج ایمرگاس حتما به نام و نشان درج شده بر روی بدنه محصول که شنان دهنده اصالت و کیفیت آن می باشد توجه فرمایید.

در صورتی که قصد دارید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید حتما سایت های دارای مجوز را انتخاب کنید، ضمنا بهتر است نظر دیگر خریداران را نیز مطالعه کنید.

حتما به تاریخ تولید و ضمانت نامه محصول که معمولا به صورت بر چسب بر روی بسته بندی آن درج شده توجه کافی داشته باشید.

پرشرها دارای انواع مختلفی هستند، شما باید آن را مطابق با مدل پکیجی که دارید انتخاب کنید.

قیمت پرشر سوئیچ آب پکیج ایمرگاس + خرید و فروش

قیمت پرشر سوئیچ آب پکیج ایمرگاس + خرید و فروش این قطعه جزء وسایل مهم و کاربردی پکیج ایمرگاس محسوب می شود و به همین سبب دارای قیمت نسبتا زیادی نیز هست.

قیمت پرشر سوئیچ آب پکیج ایمرگاس بین رنج 220 الی 250 هزار تومان می باشد، که این قیمت در این چند ماه اخیر به دلیل افزایش نرخ مواد اولیه نوسان های زیادی را تجربه کرده است.

افزایش استفاده از پکیج های تولید داخل چون ایمرگاس سبب شده بازار این محصولات شاهد رشدی چند درصدی باشند، مطمئنا در آینده نیز قیمت آن ها افزایش بیشتری خواهد داشت.

چنانچه تمایل دارید این محصول کاربردی را از سایت ما سفارش دهید لازم است با تلفن های مجموعه تماس بگیرید و نسبت به استعلام موجودی و یا قیمت به روز با متخصصان بخش فروش صحبت کنید.