قیمت و خرید پرشر سوئیچ آب پکیج ایران رادیاتور + فروش ارزان

پرشر سوئیچ آب پکیج ایران رادیاتور برای تعیین میزان آب موجود در پکیج طراحی شده است، این قطعه کوچک تولید داخل بوده و دارای قیمتی ارزان است.

پرشر سوئیچ آب پکیج ایران رادیاتور

پرشر سوئیچ آب پکیج ایران رادیاتور

پکیج جزء آن دسته از وسایلی است که با آب کار می کند، میزان فشار آب بر روی عملکرد آن تاثیر دارد بنابراین قطعه ای طراحی شده تا بتواند به راحتی میزان فشار آب را اندازه گیری کرده و پکیج را بر اساس آن خاموش و روشن نماید.

پرشرها در دو نوع آب و هوا تنظیم شده اند، در حال حاضر اکثرا ساختمان ها به دلیل قرار گیری در طبقات بالای ساختمان دارای فشار آب کمتری هستند، وجود این قطعه در پکیج می تواند عملکرد این دستگاه را بهبود بخشد.

پرشر با داشتن سنسورهایی حساس می توانند به طور دقیق میزان فشار آب را اندازه گیری کنند و زمانی که آب کافی در مخزن پکیج وجود نداشته باشد از روشن شدن آن جلوگیری می کند.

مشخصات پرشر سوئیچ آب پکیج ایران رادیاتور

مشخصات پرشر سوئیچ آب پکیج ایران رادیاتور

پرشر قطعه ای 60 گرمی و با توجه به مدل پکیج در اشکال مربعی و دایره ای موجود هستند که توسط زبانه هایی که در آن تعبیه شده در کنار مبدل های حرارتی پکیج نصب می گردد.

سوئیچی بر روی آن قرار دارد که در صورت نیاز و در زمان های کمبود آب باز شده و در نتیجه از روشن شدن پکیج جلوگیری می نماید.

تمامی اطلاعات در مورد آن قطعه توسط بر چسب هایی بر روی آن نصب شده است، جنس بدنه این محصول معمولا از آلومینیوم و چدن ساخته شده که کاملا مقاوم و ضد زنگ می باشد.

خرید پرشر سوئیچ آب پکیج ایران رادیاتور

خرید پرشر سوئیچ آب پکیج ایران رادیاتور

برای خرید پرشر سوئیچ آب پکیج ایران رادیاتور لازم است اطلاعات درج شده بر روی قطعه را مطالعه کنید و سپس بر اساس مدل پکیجی که دارید قطعه مناسب با آن را تهیه نمایید.

بدنه این قطعات باید از آلومینیوم هایی با کیفیت تهیه شده باشند، در صورت وجود هر گونه فرو رفتگی و یا شکستگی در ظاهر پرشرها از خرید آن ها صرف نظر کنید.

پایه های این قطعه دارای ظرافت زیادی است و ممکن است با وارد شدن ضربه دچار شکستگی و یا آسیب شوند، بنابراین بهتر است آن ها را با پوشش و به صورت بسته بندی شده خریداری کنید.

مهر اصالت کالا و علامت استاندارد و همچنین وجود نام ایران رادیاتور بر روی بسته بندی و خود قطعه به نوعی تضمین کننده کیفیت آن خواهد بود.

قیمت پرشر سوئیچ آب پکیج ایران رادیاتور + خرید و فروش

قیمت پرشر سوئیچ آب پکیج ایران رادیاتور + خرید و فروش پرشرها به نوعی ایمنی پکیج ها را افزایش می دهند بنابراین وجود آن ها در این نوع وسایل الزامی می باشد و بهتر است در صورت خراب شده بلافاصله آن ها را تعویض کرد.

به دلیل اینکه اکثر قطعات این محصول در داخل کشور تولید می شوند معمولا به نسبت نمونه های مشابه هم قیمت پایین تری دارند و هم به راحتی در دسترس هستند.

قیمت پرشر سوئیچ آب پکیج ایران رادیاتور بین 150 تا 200 هزار تومان است، نوسانات در بازار این محصول طی چند ماه گذشته تقریبا ثابت بوده است.

در صورتی که نیاز به تعویض و خرید مجدد این قطعه دارید می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با اپراتورهای بخش فروش تماس بگیرید.