خرید قطعات پکیج پرلا | فروش انواع قطعات پکیج پرلا با قیمت مناسب

قطعات پکیج پرلا با داشتن خدمات پس از فروش، ضمانت نامه معتبر و همچنین قیمت مناسب توانسته میزان فروش و تعداد مشتریانش را افزایش دهد.

قطعات پکیج پرلا

قطعات پکیج پرلا

رادیاتورها و پکیج های دیواری از جمله محصولات نوینی هستند که امروزه به عنوان مهم ترین وسایل برای گرمایش ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

این محصولات فارغ از نوع برندی که دارند از قطعات ریز و درشت متعددی تشکیل شده اند که هر یک وظیفه خاصی بر عهده دارند.

برند پرلا سعی کرده از نیرو و توان داخلی برای تولید قطعات پکیج ها خود بهره ببرد، این ویژگی موجب شده تعویض و یا تعمیر قطعه های معیوب به راحتی و با کمترین قیمت انجام شود.

لوازم یدکی های این پکیج شامل شیر سه راهی، فلومتر، شیر اطمینان و بسیاری موارد دیگر است که در ادامه با مشخصات آن ها آشنا خواهیم شد.

مشخصات قطعات پکیج پرلا

مشخصات قطعات پکیج پرلا

یکی از مهم ترین مشخصه های این شوفاژها استفاده از بردهای الکترونیکی هوشمند است، این قابلیت موجب می شود در صورت خرابی هر کدام از قطعات آلارم هشدار به صدا درآید.

سنسورهایی که بر روی این وسیله نصب شده در نهایت دقت و ظرافت هستند، همین دقت در تولید آن ها موجب شده نسبت به گرم و سرد کردن محیط عملکرد بالاتری داشته باشند.

تمامی قطعات دارای ضمانت نامه و گارانتی تعویض هستند، چنانچه در تاریخ مشخص شده هر کدام از لوازم داخلی پکیج دچار مشکل شده می توانید بدون هزینه آن ها را تعویض کنید.

قطعه ها متناسب با فناوری روز دنیا طراحی شده و می تواند مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش دهد.

خرید قطعات پکیج پرلا

خرید قطعات پکیج پرلا

قبل از خرید قطعات پکیج پرلا در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش از فروشنده سوال کنید، بهتر است از فروشنده بخواهید تا خودش نسبت به تعویض قطعه اقدام نماید.

حتما به مهر اصالت کالا و همچنین نام برند پرلا بر روی بسته بندی توجه نمایید، این کار موجب می شود قطعاتی را خریداری کنید که کاملا اصل و مورد تایید شرکت باشد.

قطعات نباید بدون کاور و بسته بندی باشند، پوشش مناسب باعث می شود قطعه در حال حمل و جا به جایی دچار آسیب نشود.

مدل پکیج ها با هم متفاوت هستند بنابراین لازم است برای خرید لوازم یدکی حتما مدل و سال تولید پکیج خود را به یاد داشته باشید و مطابق با آن قطعات مورد نیاز را خریداری کنید.

قیمت قطعات پکیج پرلا + خرید و فروش

قیمت قطعات پکیج پرلا + خرید و فروش رادیاتورهای و شوفاژها این روزها جایگزین آب گرم کن های قدیمی شده اند، افزایش تقاضا برای خرید این گونه لوازم میزان تولید آن ها را نیز افزایش داده است، مواد اولیه برخی از قطعات به کار رفته در ساخت آن ها وارداتی هستند.

افزایش تعرفه های گمرکی و قیمت دلار نقش زیادی در افزایش قیمت تمام شده آن ها داشته است، به همین دلیل کارفرما برای جبران ضررهای مالی قیمت قطعات پکیج پرلا را افزایش داده است.

هر قطعه با توجه به سایز، نوع کاربرد و جنس بدنه با قیمتی بین 300000 الی 1000000 تومان خرید و فروش می شود، نوع بسته بندی، برند و میزان تقاضا از جمله عوامل تاثیر گذار بر روی نوسانات قیمتی این محصولات هستند.

خرید این قطعات با تنوع بالا به راحتی از طریق سایت ما امکان پذیر شده است، برای ثبت سفارش و استعلام از میزان موجودی باید از طریق تلفن های درج شده با ما تماس بگیرید.