خرید سنسور حرارتی پکیج با قیمت استثنایی

سنسور حرارتی پکیج دستگاه و وسیله ای خوب برای اندازه گیری دمای آب می باشد و کیفیت ساخت فوق العاده بالایی دارد.

سنسور حرارتی پکیج

سنسور حرارتی پکیج

یکی از مهم ترین قطعات پکیج های دیواری که نقش مهمی در حفظ و نگهداری خود سیستم و از همه مهمتر امنیت آن دارد، سنسور حرارتی است.

سنسور حرارتی پکیج جزو مهم ترین قطعاتی است که اندازه گیری و ارسال دقیق دما را به برد سیستم های گرمایشی از جمله پکیج یا آبگرمکن انتقال می دهد.

اگر میزان حرارت و دمای بدنه دستگاه پکیج بیشتر از حد استاندارد بالا رفت این سنسور اتوماتیک عمل کرده و اقدام به خنک کنندگی آن می کند.

امروزه بیشتر متخصصان و استادکاران سنسورهای نام برده را با N.T.C می شناسند که در واقع از مزایای بسیار خوبی برخوردار می باشد.

مشخصات سنسور حرارتی پکیج

مشخصات سنسور حرارتی پکیج

سنسور حرارتی پکیج، در زمره قطعات درجه یک و پر مصرف سیستم های گرمایشی تلقی می شود که از مزایا و مشخصات مطلوب زیر برخوردار می باشد:

این وسیله یا قطعه توانایی مقابله و ماندگاری با دمای بین 50 تا 150 درجه سانتی گراد را دارد و به هیچ عنوان دچار آتش سوزی و ترک خوردگی نمی شود.

جنسی که برای این سنسور استفاده شده است از نوع گرید A بوده و در هر شرایطی مقاومت خود را حفظ می کند.

حساسیت بسیار بالایی داشته و با هر گونه تغییرات دمایی واکنش نشان می دهد تا پکیج شما دچار آسیب نشود.

مزیت دیگر آن کوچک بودن و حجم بسیار کم آن است که به راحتی می توان آن را حمل و در داخل پکیج قرار داد.

خرید سنسور حرارتی پکیج

خرید سنسور حرارتی پکیج

در هنگام خرید سنسور حرارتی پکیج با توجه به نوع کاربرد و نقش انتصاب داده شده، بر طبق نکات منحصر به فرد زیر می توان پیش رفت و یک سنسور درجه یک تهیه نمود.

  • در انتخاب سنسور بر اساس متریال و جنس استفاده شده ساختار آن تصمیم بگیرید، بهترین سنسور را از نظر ضخامت، مقاومت و انعطاف خریداری کنید.
  • به دلیل حساس بودن پکیج و امکان خراب شدن آن بهتر است سنسورهایی را تهیه نمایید که تمامی تغییرات جزئی و کلی دمای دستگاه را اندازه گیری کند.
  • با توجه به اینکه امروزه مراکز زیادی در زمینه تولید و عرضه سنسورهای حرارتی فعالیت می کنند به افراد توصیه می شود کیفیت و مرغوبیت را در اولویت خرید خود قرار دهید.

قیمت سنسور حرارتی پکیج + خرید و فروش

قیمت سنسور حرارتی پکیج + خرید و فروش با توجه به شرایط اقتصادی و نرخ ارز قیمت سنسور حرارتی پکیج ثابت نبوده و با توجه به عوامل مختلفی دچار تغییر و نوسان می شود‌.

هر گونه افزایش قیمت در متریال های استفاده شده و هزینه های اعمال در خط تولید این سنسورها بر قیمت نهایی تاثیر مستقیم دارد.

نوسانات بازار و ارز باعث افزایش و کاهش نرخ سنسورها و دیگر قطعات پکیج می شود.

آخرین قیمتی که برای سنسور نام برده اعلام شده است بین 50.000 هزار تومان الی 190.000 هزار تومان می باشد.

شما همراهان عزیز برای تهیه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین سنسورهای حرارتی کافیست تا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.