خرید انواع قطعات پکیج ایساتیس مدل نیو استار + قیمت

قطعات پکیج ایساتیس مدل نیو استار تولید شده از بهترین متریال موجود در بازار بوده و برای تمامی مدل های پکیج قابل استفاده است.

قطعات پکیج ایساتیس مدل نیو استار

قطعات پکیج ایساتیس مدل نیو استار

امروزه به دلیل افزایش تکنولوژی شاهد تولید وسایلی هستیم که علاوه بر کاهش مصرف انرژی، هزینه های کمتری نیز برای مصرف کنده به همراه دارند.

پکیج ها امروزه به عنوان عضو اصلی ساختمان ها محسوب می شوند که می توانند به راحتی و با کمترین زحمت سرمایش و گرمایش منازل را تامین کنند.

برند ایساتیس نه تنها در ساخت پکیج هایی با کیفیت جزء بهترین هاست، بلکه توانسته با تولید قطعاتی کاملا داخلی و مرغوب سبب کاهش هزینه ها شود.

قطعات به کار رفته در مدل نیو استار توسط مجهزترین دستگاه ها تولید شده که همین امر موجب گردیده طول عمر این نوع پکیج نیز افزایش یابد.

مشخصات قطعات پکیج ایساتیس مدل نیو استار

مشخصات قطعات پکیج ایساتیس مدل نیو استار

همان طور که می دانید قطعات استفاده شده در ساخت پکیج ایساتیس شامل تعداد زیادی می باشد که از این بین می توان به فلومتر، فلوسوئیچ، ترموستات، شمعک و پرشر اشاره کرد.

پرشرها جزء قطعات حساسی هستند که با توجه به نوع کارایی می توانند میزان فشار آب و هوای داخل پکیج را اندازه گیری کنند، این قطعه کوچک اکثرا از جنس چدن و الومینیوم تهیه می شود.

قطعه های شرکت ایساتیس و به خصوص مدل نیو استار در نهایت دقت و ظرافت تولید و در بسته بندی هایی کاملا ایمن قرار گرفته اند، اکثر این قطعات دارای گارانتی و پیشتیبانی نصب هستند.

فلومترها نیز قطعاتی تولید شده از پلاستیک هستند که دارای وزن کمی بوده و به کمک فیش هایی که بر روی آن تعبیه شده به راحتی در محل مورد نظر نصب می گردند.

خرید قطعات پکیج ایساتیس مدل نیو استار

خرید قطعات پکیج ایساتیس مدل نیو استار

جهت خرید قطعات پکیج ایساتیس مدل نیو استار می توانید از موارد زیر کمک بگیرید:

  • توجه به علائم استاندارد و بر چسب اصالت کالا جزء ملزومات خرید می باشد، لطفا از خرید قطعاتی که فاقد این ویژگی می باشد خودداری کنید.
  • حتما در قبال خریدی که انجام می دهید از فروشند گارانتی دریافت کنید، با این گارانتی می توانید به راحتی کالای معیوب را تعویض یا مرجوع نمایید.
  • بهتر است قطعاتی را خریداری کنید که دارای پوشش و به صورت پلمپ شده باشند، در غیر این صورت ممکن است آن قطعه قبلا استفاده شده و معیوب باشد.
  • به نوع بسته بندی آن دقت کنید، اگر خرید را به صورت اینترنتی دریافت می کنید بسته بندی مناسب موجب می شود از وارد شده آسیب به قطعه جلوگیری کند.

قیمت قطعات پکیج ایساتیس مدل نیو استار + خرید و فروش

قیمت قطعات پکیج ایساتیس مدل نیو استار + خرید و فروش قیمت قطعات پکیج ایساتیس مدل نیو استار با توجه به عواملی چون جنس بدنه،ت میزان تولید، نوع بسته بندی و بسیاری دیگر نرخ ثابتی ندارند.

با این حال می توان با پرداخت هزینه ای بین ۱۰۰ تا ۸۳۰ هزار تومان آن ها را خریداری کرد.

این قطعات به دلیل داخلی بودن دارای بازار مناب تری نسبت به نمونه های خارجی هستند، به زوری که طی چند ماه گذشته تنها ۲ الی ۵ درصد به قیمت آن ها افزوده شده است.

جهت خرید این قطعات با بالاترین کیفیت و قیمتی به صرفه می توانید سری به محصولات فروشگاه ما بزنید.

برای ثبت سفارش و استعلام قیمت لازم است از طریق راه های ارتباطی و تلفن های مجموعه اقدام نمایید.