قیمت خرید قطعات پکیج بوش کامفورت + مشخصات، عمده ارزان

قطعات پکیج بوش کامفورت تاثیر زیادی در تامین گرمایش محیط دارند، استفاده از فناوری روز در تولید این قطعات سبب افزایش طول عمر پکیج های بوش شده است.

قطعات پکیج بوش کامفورت

قطعات پکیج بوش کامفورت

پکیج های تولید شده در شرکت بوش طبق نظر متخصصان خبره در این حوزه بوده و تمامی قطعات به کار رفته در آن ها نیز تولید داخل کشور می باشد.

استفاده از تولیدات داخلی موجب شده بتوانیم به راحتی قطعات مورد نیاز خود را با کمترین قیمت و به راحتی خریداری کنیم.

این قطعات شامل سنسور حرارتی، حسگر حساس به فشار، رله، بردهای الکترونیکی و شیرهای رابط هستند که هر کدام از جنس های مختلفی بوده و طبق فناوری هایی خاص تولید می شوند.

قطعات به کار رفته در مدل کامفورت دارای بالاترین درجه کیفی بوده و با قیمتی مناسب به دست مصرف کننده می رسند.

مشخصات قطعات پکیج بوش کامفورت

مشخصات قطعات پکیج بوش کامفورت

حسگرهایی که بر روی این مدل از پکیج های بوش نصب شده اند دارای بهترین عملکرد هستند، کیفیت قطعات در این بخش موجب شده گرمایش آب و محیط با سرعت بیشتری انجام شود.

بردها از جمله قطعه های مهم دیگری هستند که نقش مهمی در نوع کارکرد پکیج بر عهده دارند، اتصالات موجود در آن نیز از فلزاتی ضد زنگ تهیه شده که در برابر آب و حرارت کمترین فرسایش را دارند.

به کار گیری لوازمی مرغوب و با کیفیت سبب شده طول عمر شوفاژها و پکیج های برند بوش در مقایسه با رقبا طول عمر بالاتری داشته باشد.

جنس بدنه آن ها از استیل های ضد زنگ تهیه شده که نه تنها از نظر ظاهری بلکه به لحاظ عملکرد نیز رضایت مشتریان را در پی داشته است.

خرید قطعات پکیج بوش کامفورت

خرید قطعات پکیج بوش کامفورت

  • سعی کنید قطعات پکیج بوش را تنها از نمایندگی های مجاز این شرکت و یا فروشگاه های اینترنتی تحت نظارت این برند تهیه فرمایید.
  • حتما در زمان خرید از فروشنده ضمانت نامه بخواهید، برخی از قطعات باید توسط نیروهای مجرب نصب شوند بنابراین بهتر است قبل از ثبت نهایی در این مورد با فروشنده صحبت کنید.
  • توجه به نشان استاندارد درج شده بر وری وسیله و همچنین نام سازنده از ملزومات خرید محسوب می شود.
  • لوازم را مطابق با مدل پکیج انتخاب کنید، چرا که برخی قطعات ممکن است در اندازه و سایز با یکدیگر متفاوت باشند.
  • به نوع بسته بندی دقت کنید و تا جایی که ممکن است از خرید قطعات بدون پوشش و جعبه خودداری نمایید.

نکات فوق می تواند راهنمای خوبی برای خرید قطعات پکیج بوش کامفورت باشد.

قیمت قطعات پکیج بوش کامفورت + خرید و فروش

قیمت قطعات پکیج بوش کامفورت + خرید و فروش همان طور که می دانید یک پکیج دارای قطعات مختلفی می باشد که هر کدام با توجه به نوع کارایی، جنس بدنه و میزان اهمیت دارای قیمت های متفاوتی هستند.

با این وجود شما می توانید این وسایل را تنها با پرداخت هزینه ای بین 160000 تا 1250000 تومان خریداری کنید.

مواد اولیه برخی از این تولیدات از کشورهای دیگر تهیه می شود که افزایش قیمت دلار توانسته تاثیر زیادی در قیمت نهایی محصول داشته باشد.

در صورتی که پکیج شما با مشکل رو به رو شده به راحتی می توانید با تعویض قطعات آن و با کمترین هزینه دوباره از آن استفاده کنید.

برای خرید می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت با اپراتورهای ما تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره خرید خود را ثبت نمایید.