خرید و قیمت روز قطعات پکیج زمینی ایرفو

قطعات پکیج زمینی ایرفو با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته در کنار رضایت کاربران بیشترین کارایی و طول عمر را داشته باشد.

قطعات پکیج زمینی ایرفو

قطعات پکیج زمینی ایرفو

پکیج های حرارتی از جمله جدیدترین فناوری هایی هستند که در اکثر ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، این محصولات با قرار گیری در کف ساختمان سرمایش و گرمایش محیط را به آسانی فراهم می کنند.

شرکت ایرفو با سابقه ای بیش از 60 سال توانسته پکیج هایی تولید کند که طول عمر و کیفیت نسبتا بالایی داشته باشند، این نوع قطعات اکثرا برای تولید پکیج های زمینی به کار گرفته می شوند.

در حال حاضر اکثر کارفرمایان ترجیح می دهند در ساختمان های خود از پکیج های حرارتی زمینی استفاده کنند چرا که گرم و سرد کردن کف ساختمان تاثیر زیادی در سرمایش و گرمایش کل فضا و همچنین کاهش مصرف انرژی دارد.

مشخصات قطعات پکیج زمینی ایرفو

مشخصات قطعات پکیج زمینی ایرفو

قطعات پکیج زمینی ایرفو در نهایت دقت و با استفاده از مواد اولیه ای با کیفیت تهیه شده است، این مجموعه به راحتی و با کمترین هدر رفت انرژی می تواند آب گرم و همچنین گرمایش منزل را تامین نماید.

این محصولات دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش هستند که از این نظر خیال خریداران را راحت کرده است، تمامی اصول استاندارد در ساخت آن ها رعایت شده که همین امر طول عمر و دوام آن ها را افزایش داده است.

این قطعات شامل حسگر فشار، سنسور حرارتی پیشرفته، فن، شیر تخلیه و بسیاری دیگر می باشد که همگی با هم دارای هماهنگی خاصی هستند، این نوع پکیج ها هم به صورت گازسوز و هم گازوئیلی کار می کنند.

خرید قطعات پکیج زمینی ایرفو

خرید قطعات پکیج زمینی ایرفو

نکات زیر می تواند شما را در خرید قطعات پکیج زمینی ایرفو راهنمایی کند:

  • در صورتی که هر یک از قطعات پکیج شما با مشکل رو به رو شد بهتر است حتما به نمایندگی آن برند مراجعه و قطعه مورد نظر خود را خریداری فرمایید.
  • برای خرید قطعات لازم است حتما مدل پکیج خود را دانسته و مطابق با آن وسیله مورد نظر خود را خریداری نمایید.
  • حتما قطعات را با دقت مورد بررسی قرار دهید، درج علامت استاندارد بر روی کالا و همچنین نام برند تولید کننده از جمله موارد ضروری برای خرید می باشد.
  • قطعات دارای شکستگی و یا نواقص ظاهری برای خرید مناسب نیستند، سعی کنید قطعاتی که خریداری می کند داخل جعبه پلمپ شده باشند.

قیمت قطعات پکیج زمینی ایرفو + خرید و فروش

قیمت قطعات پکیج زمینی ایرفو + خرید و فروش قطعات پکیج زمینی بر اساس نوع کاربرد و نحوه تولیدی که دارند با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند، معمولا قطعاتی که وارداتی هستند در مقایسه با تولیدات داخلی با قیمت های بالاتری به فروش می رسند.

افزایش تعرفه های گمرکی و همچنین بالا رفتن دلار و همچنین تورم موجب شده اند تولیدات این نوع قطعات افزایشی چند درصدی داشته باشند.

به طور کلی قیمت قطعات پکیج زمینی ایرفو بین 150000 الی 2000000 تومان متغیر است، این رنج قیمتی گسترده بیشتر مربوط به نوع کاربرد و اهمیت قطعات می باشد.

اگر شما نیز در منزل از پکیج های زمینی استفاده می کنید می توانید قطعات مورد نیاز آن را به راحتی و به صورت اینترنتی از وب سایت ما سفارش دهید.

برای این کار کافی است با تلفن های درج شده در سایت با مشاوران بخش فروش ارتباط بگیرید.